saffecool Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 ^ || || Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Världens bästa Elvis-kopia: Eilert Pilarm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 (redigerad) Har den någon mening!?? KAN FOLK SLUTA SKAPA TOPICAR OM ARTISTER OCH FILMER OM DOM INTE HAR NÅGOT ATT SÄGA OM PERSONEN/FILMEN ISEJ..!!!! Själv diggar jag Elvis hååårt..!! "Before anyone did anything, Elvis did everything!" R.I.P Elvis Aaron Presley 1935-1977 -"The King of Rock 'N Roll" Redigerad 14 december, 2003 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Har den någon mening!?? KAN FOLK SLUTA SKAPA TOPICAR OM ARTISTER OCH FILMER OM DOM INTE HAR NÅGOT ATT SÄGA OM PERSONEN/FILMEN ISEJ..!!!! EXAKT!! så onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Tänk om han menade seriefiguren Elvis? Gjorde du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Tänk om han menade seriefiguren Elvis? Gjorde du det? finns de en seriefigur som heter elvis jag tror att han menade elvis-spelemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 14 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Jag menar Elvis Presley och har bara 1 låt av honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 ush vad onödig tråd . om du inte har nått att säga om , så är den otroligt onödig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 ELVIIIIIS!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 finns de en seriefigur som heter elvis jag tror att han menade elvis-spelemannen Ja, han är med i gratistidningen Metro... Själv gillar jag i stort sett alla låtar Elvis gjort till fram till 1965 ungefär, då manusen till hans dilmer och låtarna blev dåligare (Var ju i och för sig inte hans fel, har man skrivit kontrakt så har man) "Well its one for the money, two for the show, three to get ready now go cat go!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Elvis suger häng-p*ng.. skojja:P ...men han suger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Elvis suger häng-p*ng.. skojja:P ...men han suger... Vafan Elvis äger ju (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Vafan Elvis äger ju (:!!! W0RD! AS HELL!!! Finns fan inget bättre än Elvis.. Och det kommer aldrig vara någon som blir mer känd än han..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 http://www.elvis.com/default.asp Den bästa Elvis sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Vafan Elvis äger ju haha.. näe.. han suger hårt! black metal ska det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 haha.. näe.. han suger hårt! black metal ska det vara Förstår inte hur man kan lyssna på sån skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Vafan Elvis äger alla.All you needs a strong heart and a nerve of steel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p.i.m.p Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 men för fan ta och lysna riktig musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 elvisp äger ska nog få igång gamla LP spelaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Tänk om han menade seriefiguren Elvis? Gjorde du det? Haha, tänkte också på honom (även om jag visste att topicen antagligen skulle handla om artisten). Men eftersom skaparen aldrig sa vad han var ute efter drar jag in seriefiguren elvis in i topicen. Ni som inte vet vem det är kan ju alltid klicka på länken. Själv så tycker jag att dem är störtskörna (stripparna dvs). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts