Jump to content

Favoritspel just nu...

thotim
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Och till alla er som tror att 9600XT är dåligt för att det är billigt så har ni mycket fel! Ett 9600XT kan lugnt jemföras med dom nyare och dyrare grafikkorten. Ett 9600XT är te.x en moddad 9800PRO version. Hör där! ^_^

Och enligt recensionerna så är ett 9600XT nästan bättre än ett 9800PRO, om man tänker på priset också så att säga.

Ojoj, vilken sörja av felaktig info.

*Ett 9600XT är INTE på något sätt ett "moddat" 9800pro.

*Ett 9600XT kan INTE jämföras (prestanda mässigt) med något dyrare kort förutom 5700 ultra

Det finns inga nyare kort än 9600XT, det, 9800XT, GFFX 5950 och GFFX 5700 är dom nyaste korten och kom mer eller minder samtidigt.

"Och enligt recensionerna så är ett 9600XT nästan bättre än ett 9800PRO, om man tänker på priset också så att säga."

Bättre = högre prestanda. Du försöker säga mer prisvärt.

Förövrigt har du gjort bra val av både grafikkort och nät agg.

/Zlan-Killah med lånad inloggning

Redigerad av Curly
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, läste det som Scotty skrev att han skulle få max payne 2 på ps2, det tycker jag inte är ett bra köp för man kan inte beskriva den kassa grafiken jämfört med pc, ser ut som 64, titta på lite bilder på www.gamespot.com och sök på max payne 2, och titta på det för ps2, på bilderna, skrattade mig nästan sönder när jag såg dom, på xbox är det också fult, jag vet att det skulle kunna vara mycket snyggare. Man ser att dom inte har vågat utgå riktigt ifrån xboxens prestanda.

Till ämnet: Mina favorit spel just nu är (står inte i ordning) MP2, VC, SOF 2 och JK 2, dom 3 sistnämda spelen brukar jag på online play. När det gäller MP2 sysslar jag just nu med olika mods osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har plockat fram Age Of Mythology som jag kör ganska friskt.

Snart får jag förhoppningsvis SW: Kotor och då kommer jag nog spela det 24/7.

Har nu införskaffat KotOR och måste säga att det äger!

Men jag tror jag gjorde nånting fel...tror inte man ska döda Juhani på Dantooine nämligen...men man kan ju klara det iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor