Green_Goblin Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 på uppdraget dildo dodo har jag tat alla checkpoint men sen änder de inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Är du säker på att du tagit alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Är du säker på att du tagit alla? ja inte en ända prick på kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Du ska ta en i taget. När du har tatt en, börjar flygplanet att släppa ut massa reklam(?kommer inte ihåg). Och det kommer också upp en ny "prick" som du ska åka till. Sedan tar du nästa checkpoint coh då kommer det upp ytligare en "prick", o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Du ska ta en i taget. När du har tatt en, börjar flygplanet att släppa ut massa reklam(?kommer inte ihåg). Och det kommer också upp en ny "prick" som du ska åka till. Sedan tar du nästa checkpoint coh då kommer det upp ytligare en "prick", o.s.v. du jag har tat 6 checkpoint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 kommer de nån film efter man har klarat de eller bara MISSION PASSED! $????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 har för mig att när du tagit alla checkpoints så ska du åka rättså nära starten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts