saffecool Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Man kanske kan göra Burger City till Gta Vice City? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Man kanske kan göra Burger City till Gta Vice City? Finns det inte en miniatyr-modell av den i filmstudion, eller pratar jag om något annat...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 14 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Finns det inte en miniatyr-modell av den i filmstudion, eller pratar jag om något annat...? vette fasen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 om du menar burger city till gta 1 så tycker jag att det ska vara mer natur,är ju för fasen bara vägar och hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 14 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 om du menar burger city till gta 1 så tycker jag att det ska vara mer natur,är ju för fasen bara vägar och hus vad arnnars skulle jag mena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Att ha en idé och att genomföra den är två helt skilda saker Ingen har hittills lyckats göra en sån stor bana som Burger City så det ser nog ganska mörkt ut... Tänk lite realistiskt nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts