Pico Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Tänk innan du pratar köttbullen! Köttknarkaren heter han! Men jag fattar inte varför han får vara kvar på forumet, han är ju samma person som saffecool väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Köttknarkaren heter han! Men jag fattar inte varför han får vara kvar på forumet, han är ju samma person som saffecool väl? saffe hette jag och jag vet att du hatar mig plus fattade inte ni att det var en sjuk ironi! *bye bye* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Instämmer hely Scraw! *LOL!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 jag menade inte att vara elak läs min förr förra post! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Men snälla NÅGON! btw. detta är den topic som har haft dom längsta off-topic inläggen i forumets historia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Haha... Håller med till 100%! scraw... Moddarna och Adminsarna kanske inte har läst det i början och trodde att det handlade om Sverige och USA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Inte att vara elak? Tror du att han tyckte att det var kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Haha... Håller med till 100%! scraw... Moddarna och Adminsarna kanske inte har läst det i början och trodde att det handlade om Sverige och USA... Eller saddam hussein eftersom topic handlade om det från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Eller saddam hussein eftersom topic handlade om det från början. Öhm... jag vet vad den handlade om i början... men... Vad menar du? öh? jag fattar inte riktigt i sammanhanget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Nu får det vara nog med allt off-topic spam. Ser jag ett enda inlägg till i den här tråden som inte har med ämnet att göra kommer den personen få en varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Oj då.. har hänt mycket på två dagar =P Då får man väl anse diskussionen avslutad, åtminstone med danil. Sorry danil, var inte på minsta sätt meningen att knäcka dig. Du behöver knappast lämna forumet, så länge du håller dig från att posta kommentarer om att Sverige är ett puckoland.. du har kanske märkt att det inte var så uppskattat. Det låter ju inte alls bra att du är mobboffer. Är det för dina åsikter eller? Om det är det så kanske du borde tona ner det lite. Det är inte värt att bli så utsatt för sina åsikter. Inte i den åldern. När man är äldre är det en annan sak. Tror säkert att jag talar för dom flesta när jag säger att du kan snacka med oss om det är nåt, om du känner dig speciellt nere. Vi kan lägga alla åsikter åt sidan, jag ser inte ner på dig för dina åsikter. Det bästa med nätet är anonymiteten, inga problem att snacka med folk. Svårigheterna börjar när man börjar visa sina åsikter.. så vi glömmer allt nu och går vidare med att snacka GTA och andra roligheter utan att tänka på gammalt groll. Om du känner för att debattera igen nån gång så är du dock välkommen Ang. pappor kan jag säga att min pappa bott i USA i många år. Jag vet att det inte är nåt drömställe att bo på. Inget som hindrar dig att flytta dit. Men påstå inte annat utan erfarenheter, du kan återkomma när du har dina USA-erfarenheter. ;-) Min pappa har ett jobb där han åker över större delen av världen och skaffar kontrakt och dylikt.. Därför har jag varit runt lite överallt i världen, om man har chansen så skall man utforska världen. Man lär sig så otroligt mycket. Man blir rätt instängd om man inte möter andra kulturer och folk. Media förmedlar ingen bra bild av världen. Inte filmer heller. Störst behållning har man alltid av egna upplevelser. Därför känner jag att jag har rätt starka belägg för att säga att Sverige är ett bra land att bo i. Hitills anser jag bara att Sverige, Australien och Nya Zeeland är ställen som är ungefär lika trevliga att bo på som Sverige. Men vi avslutar allt detta nu, för danils del ialafall.. Saddamdebatten kan ju fortsätta annars.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts