GiZmo Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Igår såg jag på tv några saddamtrogna som stog och skrek. De verkade ju helt galna och alla som är för saddam tycker jag att amerkanska soldater kan avrätta. Nej det är AMERIKA som leder världen alla andra länder är skit. Om man ska flytta ifrån det här superskitlandet så ska man flytta till USA. Alla som är emot amerika tycker jag att de amerikanska solaterna kan skuta ner, skut dem bara de jävlarna. shit förlåt.. men du verkar ha alvarliga problem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 (redigerad) ööö Redigerad 1 november, 2007 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 (redigerad) men att skjuta alla som inte tycker om usa?? verkar lite extremt.. Redigerad 17 december, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 (redigerad) ö Redigerad 1 november, 2007 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Amerika är ju inte precis drömlandet heller om man säger så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Igår såg jag på tv några saddamtrogna som stog och skrek. De verkade ju helt galna och alla som är för saddam tycker jag att amerkanska soldater kan avrätta. Nej det är AMERIKA som leder världen alla andra länder är skit. Om man ska flytta ifrån det här superskitlandet så ska man flytta till USA. Alla som är emot amerika tycker jag att de amerikanska solaterna kan skuta ner, skut dem bara de jävlarna. =/...humm...låter ju trevligt.... aja... det vore fel med dödstraff på sadam... kanske för ja tycker dödstraff är fel..men då kanske det blir mer självmords attacker mot amrikanska saker å sånt? men va vet jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Igår såg jag på tv några saddamtrogna som stog och skrek. De verkade ju helt galna och alla som är för saddam tycker jag att amerkanska soldater kan avrätta. Nej det är AMERIKA som leder världen alla andra länder är skit. Om man ska flytta ifrån det här superskitlandet så ska man flytta till USA. Alla som är emot amerika tycker jag att de amerikanska solaterna kan skuta ner, skut dem bara de jävlarna. Har du något fel?....alla länder leder väl alla??(om ni fattar vad jag menar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 (redigerad) l Redigerad 1 november, 2007 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Är du sjuk på riktigt? Världen blir aldrig av med idioter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 (redigerad) ää Redigerad 1 november, 2007 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 USA är BÄST! Men flytta dit då så vi slipper dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Men flytta dit då så vi slipper dig. Håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stallion Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Det där om att USA leder världen, visserligen dem är en stor militär nation, fast kom igen dem tror att dem är världspoliser, t. ex i Vietnam fransmännen var där först sen kom allas våran polis USA in och ställde till det så fransmännen drog sig ur och amerikanarna var kvar där ensamma, så fick dem stryk av dem och sen säger dem "Vi hade inget att göra där, vi vart inte slagna vi drog oss ur" Där har du ditt drömland,ett land som är tufft på utsidan men svag på insidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Nej pucko, jag menar att USA är det ledande landet i världen. Det har mest inflytande. Och du Crice i USA finns alla möjligheter. möjligheter att bli fet, ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Jag gillar USA, men är inte som danil89 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 (redigerad) ö Redigerad 1 november, 2007 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Möjligheter att bli något. Möjligheter att lyckas med livet. Möjligheter att rånas och skjutas ner så fort man går in i en gränd. Möjligheter att börja röka vid 9 års ålder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Möjligheter att rånas och skjutas ner så fort man går in i en gränd. Möjligheter att börja röka vid 9 års ålder. Möjlighet Nr 2 Finns ju redan i sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 USA är BÄST! Det håller jag inte med om....visst kan det va roligt att va där 1-2 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Möjligheter att bli något. Möjligheter att lyckas med livet. Ja, och det finns ju absolut INGA svenskar som lyckats i livet. Allvarligt... för det första är jag förvånad att du är 89:a, antingen är du väldigt omogen eller dum helt enkelt. För det andra: Vad är man tvungen att ha gjort för att ha "lyckats i livet" enligt dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts