AE_Dave Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 I morse Söndagen den 14 December fångade Amerikanska styrkor Saddam Hussein. Amerikanska styrkor har även dödat/fångat alla kvarstående motståndsstyrkor (tror man iaf) och dödat Saddams båda barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Hoppas bara att de é han o ingen dubbelgångare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 I morse Söndagen den 14 December fångade Amerikanska styrkor Saddam Hussein. Amerikanska styrkor har även dödat/fångat alla kvarstående motståndsstyrkor (tror man iaf) och dödat Saddams båda barn. Du låter lite för säker. Fler kommentarer efter presskonferensen kl 13.00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Hörde det på TV nyss! Enligt Aftonbladet har Tony Blair redan bekräftat det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 fan va gött! nu har nog de flesta tidningar fullt upp att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 jaha.... om det nu är han... Undrar hur förjälvigt han komemr få det nu? han kommer ju ganska säkert bli torterad av usa =/ tror jag då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 jaha.... om det nu är han... Undrar hur förjälvigt han komemr få det nu? han kommer ju ganska säkert bli torterad av usa =/ tror jag då... Hoppas det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Jag såg det precis på TV! Men dem säger inte så mycket. Vad har hänt egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Hörde faktiskt först från denna topic, men satte på tv:n sen, för att se att det var sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Han satt i en källare med lösskägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 HAHA! Dom visade nyss dom första bilderna på saddam i TV! Han såg ut som en gammal fyllegubbe Edit: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Jag såg det precis på TV! Men dem säger inte så mycket. Vad har hänt egentligen? haha lone du byte sign ganska snabbt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 14 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 jaha.... om det nu är han... Undrar hur förjälvigt han komemr få det nu? han kommer ju ganska säkert bli torterad av usa =/ tror jag då... Inte för att jag tycker synd om honom men... Tänk bara på hur många oskyldiga han dödat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Det blev bekräftat på presskonferensen att det helt säkert är han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Om han döms till döden hoppas jag att de visar avrättningen i TV... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Om han döms till döden hoppas jag att de visar avrättningen i TV... Sadist? Eller just det, du var ju ett högersvin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Om han döms till döden hoppas jag att de visar avrättningen i TV... hoppas int han blir dömd till döden, det är fan värre att sitta i fängels hela livet än att dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 hoppas int han blir dömd till döden, det är fan värre att sitta i fängels hela livet än att dö Då får vi nog snart se att han har gjort självmord. "Extra extra saddam hittad häng i sitt fönster" Om han inte blir isolerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Då får vi nog snart se att han har gjort självmord. "Extra extra saddam hittad häng i sitt fönster" Om han inte blir isolerad han blir garanterat isolerad i en mörk liten cell nånstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Sadist? Eller just det, du var ju ett högersvin! Saddam har mördat så många att det vore mer än rätt att hela världen fick se hans avrättning. och det där med högersvin uppfattar jag som en kränkning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts