kattälskaren Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Hur gör man?Jag har tankat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 trycker på F9 medans du spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 Måste man starta det innan man kör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 (redigerad) Ja, och se till att köra med 640 x 480 (eller vad det nu är), annars blir bilden konstig. Redigerad 15 december, 2003 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 När man har gjort stuntet,hur gör man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 tryck F9 en gång till och gå sedan din fraps folder för att se klippet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 var kan man ladda ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Optical Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 var kan man ladda ner det? Vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Vet inte oooo sk't världens bästa kommentar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 var kan man ladda ner det? typ www.fraps.com tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-=PaLoN=- Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 jag kan simma :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 jag kan simma :"> Alla bryr sig så extremt mycket, Om du inte menar på spelet, Fast det tror jag ju inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Alla bryr sig så extremt mycket, Om du inte menar på spelet, Fast det tror jag ju inte bara om man har den moden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Hur gör man en film med delade klipp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Hur gör man en film med delade klipp? jag rekommenderar att du använder programet videomatch då du kan klippa ihop alla clip till en enda ....plus att du enkelt kan lägga till musik mm............men se till att du använder rätt codec .....så inte filmen tar för mkt ...använd typ divx5.02 eller mpeg4 video codec v2 ...........det gör jag iallafall ......men man kan mixtra lite med det så man hittar en bra..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts