SuperSwede Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 kommer strax Du får ursäkta men de va ingen snygg model... Hjulupphängningen ser ju ut att vara tagen från en monstertruck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Du får ursäkta men de va ingen snygg model... ser ju ut att vara tagen från en monstertruck det är int jag som gort den den är snygg men inte texture.. och Hjulupphängningen är snyggare än på bilden... och jag ska göra en snyggare texture till den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 jää En folkabuss! En fråga bara: Finns de någon VW Bubbla till vc? Har bara hört om någon men alldrig sett den... Jag hade en som var jätte-bra gjord som jag laddade ner med VCMM.. den var mycket detaljerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 det är int jag som gort den den är snygg men inte texture.. och Hjulupphängningen är snyggare än på bilden... och jag ska göra en snyggare texture till den ok, bra ju... Jag hade en som var jätte-bra gjord som jag laddade ner med VCMM.. den var mycket detaljerad SYnd att vcmm e dött bara :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 SYnd att vcmm e dött bara :'( det funkar fortfarande. om man har vcmp så kan man packa ner filerna till vcm format då funkar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 det funkar fortfarande. om man har vcmp så kan man packa ner filerna till vcm format då funkar det jasså?!! Förklara lite mer utförligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Kan du inte göra en F1 Maclaren eller en Saab 95 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 det heter McLaren F1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 oldsmobile dellta 88. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 En Ford Mustang Fastback! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 En Ford Mustang Fastback! Ja en Ford Mustang Fastback! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Ja en Ford Mustang Fastback! Eller en Shelby Mustang GT 500 Riktigt snygg för dom ja sett va fula som fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 En sån här kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Lr varför inte en Chevrolet Tran sport (står mig på hur dom skriver det men ett mellanrum mella tran och sport!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Eller en Shelby Mustang GT 500 Riktigt snygg för dom ja sett va fula som fan... Den som är blå/gul är väl snygg!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Du kan ju göra en snöskoter!! Det skulle vara goode grymt att köra en sån på stranden!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
2fast4you Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 den här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 (redigerad) den här Den finns ju redan. Redigerad 5 januari, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Den finns ju redan. De finns väl typ 50 stycken olika versioner av den. Den ena snyggare än den andre o en del fula som stryk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Gör en humwee och en bazooka på taket som ersätter tanken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts