LunCh Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Nån som vet någon gratis host som stöder php mySQL och minst ha 20 mb i utrymme. Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 (redigerad) Localhost Nej, den gick du väl inte på va? Har länkar till flera hotell, men de flesta har ads, eller så accepterar de inte fler signups.... Här är några i alla fall: illusionfxnet - måste accepteras, vilket kan ta flera veckor, oerhört stränga. exaltedhosting - har signat upp där, men har inte fått svar på mailet sen jag maila dom 14 November coolfreepages - Pop-under Ads som inte alltid är under fönstret, kan även hoppa fram ovanför armyhosting - Är hostad där, men de ger inte ut hosting gratis längre Hittar du något, skulle du kunna berätta det då? Redigerad 14 december, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 14 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Tack, tack Hittade 2st andra Datorburken Webbhosting - Svensk och den är bra, man får betälla i forumet. Broadie Car Park - Nere för tillfället, Skulle öppna snart står det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 lcoalhost fungerar 100% utmärkt och du har mer kontroll och mer utrymme (jag har 40gb och PHP, ASP, och MYSQL) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 lcoalhost fungerar 100% utmärkt och du har mer kontroll och mer utrymme (jag har 40gb och PHP, ASP, och MYSQL) beror ju på om man har egen server eller inte själv har man 50GB, Apache, PHP, CGI, PEAR & MySQL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 du slog mig med 10gb din lila skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 LOL 10gb där sa du nå lite fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 (redigerad) LOL 10gb där sa du nå lite fel öh nej? copy har 40gb vigge har 50gb 50-40=10 Redigerad 16 december, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Frallan, du suger på matte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 .... eller så fattar han inte att localhost är ens egen server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Oj.... tänkte ni menade hur mycket mb ni får använda på hemsidan... asså gratis host typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 (redigerad) änkte ni menade hur mycket mb ni får använda på hemsidan... asså gratis host typ det dar fattar inte jag (fan, jag maste fixa svenska tengenter, men orka... ) (ok ok) HAHA! Nu har jag fixat svenska tangener!! och så att scrollen på musen funkar!! ÅÄÖ ÖÄÅ ÄÖÅ ÄÅÖÅÖÄ ÖÅÄ Redigerad 16 december, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 det dar fattar inte jag (fan, jag maste fixa svenska tengenter, men orka... ) (ok ok) HAHA! Nu har jag fixat svenska tangener!! :P och så att scrollen på musen funkar!! ÅÄÖ ÖÄÅ ÄÖÅ ÄÅÖÅÖÄ ÖÅÄ Nu behvöer du braa jobaa åp stavninen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 hehe aja, ontopic nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Nu behvöer du braa jobaa åp stavninen. vad mnear du? Du kan lsäa dteta ädnå, haha, tfuft erllr!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 (redigerad) Ha! enligt en undersökning som nått universitet har gjort så behöver man inte skriva alla bokstäver i ett ord i rätt ordning!! det ända som behvös är att fösrta och sitsa boktsvaen fnins med och att det är rätt bokstäver... ex Om du kan Lsäa dteta medalende så har undrsöeknignen rtät!!! Redigerad 16 december, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Nån som vet en gratis webhost med stöd för php/gd lib/.htaccess ? villl ha upp min signatur :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Det bästa är att sätta upp en egen server.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Det bästa är att sätta upp en egen server.. Den är ju på min dator, men jag stänger av den när jag går och lägger mig och är i skolan, så jag behöver ett webhotel :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Men det bästa är att sätta upp en egen server. alltså har du någon gammal burk som du inte använder? Eller du kanske tjäner någon som har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts