Andreas J Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Vilken klädstil skulle du vilja ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Man har fakist olika kläder pilis, kostym, hawaii skjorta X2 till och med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Nästan ALLA vet vad man kommer ha för kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 28 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 JA, MEN VILKA VILL NI HELST HA PÅ ER NÄR NI SPELAR Är du dum eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Jag skulle vilja ha kläder på mig.. det är det enda... Och kan inte alla bara föröka vara lite snällare mot varann?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 ja. kläder är ju inte helt fel att ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Jag vill ha tant kläder ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 jag diggar mest den hawaiiskjortan...fräsch som fan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Man kommer ju kunna bli skitig!! Kläderna blir smutsiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 det är jävligt coolt.. men jag läste nånstans att när man har unlockat kläderna så hamnar dom på olika platser, som tex polisuniformen hamnar på en polisstation osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Kan man bli Zmutzig det visste inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Det e så grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Jag kan tänkas att jag vet en j*vligt onödig hemlighet!! Om nån vill veta skicka ett PM!! De avslöjar inget av handling eller nåt sånt utan bara en onödig grej *host* fusk *host*!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 men man kan nog inte köpa kläderna, utan måste unlocka dom, så det kan ju ta sviinlång tid innan man får olika klädesplagg... vora ballare om man kunde köpa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Och kan inte alla bara föröka vara lite snällare mot varann?? tycker jag med fast nu snackar vi om ett gangsterspel och det sätter av sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stallion Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Helst en rambo stil med avrivna ärmar o sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Jag skulle helst vilja ha kostymen och på kvällen går man ner på stan och cruisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 så alla brudar spanar in en, så drar man med dom hem i en infernus, och sen bonkar man på dom i lägenheten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 30 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Man kommer ju kunna bli skitig!! Kläderna blir smutsiga Kläderna blir inte smutsiga, men det finns vissa jeans som är utslitna. Jag såg en bild i forumet i sky.scraper och det visade en bild i ditt hus där du kan tvätta kläderna. Vad ska vi säga kanske eller kanske inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts