Ceone Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Varför kan man bara springa o skjuta med lätta vapen?? jag vill kunnna göra det med AK-47 och M4A1 .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Bara så du vet så finns det ingen AK-47'a i Vice City Som svar på din fråga: Det går bara inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 för det ska vara verkligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 för det ska vara verkligare Så du menar att det inte går att springa med ett assault rifle på riktigt? Jaha då fyller den verkligen upp sin mening. Men jag menar inte att man kan springa som en jävla kanonkula med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 ingenting e omöjligt visst går det men den är ju lite tung att släppa på så då kan man inte springa fullt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Det finns moddar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 varför? ja, därför dom har gort spelet så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Allrtså jag tycker Tommy e lite korkad för att man kan ju hålla med en hand när han springer så att man håller nån stans mitt på M4 eller raketgeväret eller HUR!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Allrtså jag tycker Tommy e lite korkad för att man kan ju hålla med en hand när han springer så att man håller nån stans mitt på M4 eller raketgeväret eller HUR!?? Det är inte Tommy som är korkad utan snarare den som ritade animationerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Aja, men ni fattar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 du menar att dom som har gort animationerna är korkade för dom har gort en animation där gubben håller "i mitten" av vapnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 du menar att dom som har gort animationerna är korkade för dom har gort en animation där gubben håller "i mitten" av vapnet? Snarare tvärt om tror jag. Att dom är korkade för att dom inte har gjort så att man håller mitt på vapnet när man springer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 vem bryr sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Jag tror inte att det är meningen att det ska vara realistisk. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Det är väl bara så.. Och jag tror inte att det är så många som orkar springa runt med ett raketgevär eller en minigun.. Men en del vapen kan man tycka är lite konstigt att han inte springer med.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Så du menar att det inte går att springa med ett assault rifle på riktigt? Jaha då fyller den verkligen upp sin mening. Men jag menar inte att man kan springa som en jävla kanonkula med dom. Det kan ju också vara så att dom är för stora/klumpiga att springa me testa hämta ett stål rör.. typ som en assault rifle och spring... liten utmaning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts