Scorpion Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Är the sims2 samma som sims bustin´out Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scorpion Skrivet 13 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Men vilken är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 THE SIMS 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Hatar sims spelen jag har The sims 1, the sims expansion, the sims hot date, the sims onholiday och the sims unleshead som ni säkert tror tyckte jag om the sims tills den dag allt gick åt helvete! när man sparade kom man till skrivbordet. jag har nu slutat att spela de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scorpion Skrivet 14 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Vad är det för skilnad mellan dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Så mycket 1. The Sims 2 är endast till PC och är inte släppt. 2. The Sims 2 har inte kommit, det har TS:BO 3. The Sims 2 är inget ep till alla andra The SIms spel.. Mycket mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts