epix Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Vet inte om jag postar rätt nu. Moderera mig om jag har gjort fel. Är det nån som vill starta en NFS: Underground sida med mig? Tänkte att sidan kunde ha ett "Showroom" då folk får skicka in bilder, kanske lite länkar till andra sidor, ett forum, tips, filmer o.s.v. Tycker att det verkar som en kul idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Vet inte om jag postar rätt nu. Moderera mig om jag har gjort fel. Är det nån som vill starta en NFS: Underground sida med mig? Tänkte att sidan kunde ha ett "Showroom" då folk får skicka in bilder, kanske lite länkar till andra sidor, ett forum, tips, filmer o.s.v. Tycker att det verkar som en kul idé. Jag om jag får Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 jag också när jag har fått spelet (kan börja redan nu) ps. min farsa gör hemsidor så jag har lärt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 men jag har inte spelet då kan jag typ göra logon, bilder, typ att jag accepterar bilder eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 jag har det inte heller men efter jul så har jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Kul att ni är intresserade. Kontakta mig på MSN: filip_vby@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Kul att ni är intresserade. Kontakta mig på MSN: filip_vby@hotmail.com You have blocked me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Kul att ni är intresserade. Kontakta mig på MSN: filip_vby@hotmail.com jag vill, om jag får en ny dator i julklapp så att jag kan lira det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 (redigerad) vad tycks? BETA 0.1 Redigerad 14 december, 2003 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 (redigerad) HMMMM Näst längst ner posten Men jag kan vara med ändå chrille112@hotmail.com <---- MSN Redigerad 14 december, 2003 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Jag skulle kunna hjälpa dig med designen kankse. Jag måste jobba på min sida men jag har nog tid. Logo kanske: http://ninthgate.mine.nu/~lunch/bilder/fan_art_underground.gif Komihåg att inte skaffa forum direkt när sidan öppnar för då står det bara tomt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 HMMMM Näst längst ner posten Men jag kan vara med ändå chrille112@hotmail.com <---- MSN Förlåt Karatemorfar... :"> Har inte sett den posten. LunCh @ Wow! Du får gärna hjälpa till med designen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 FAN VA SNYGG! lunch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Jag kanske kan vara med (om jag får). Kan jättemycke om html och en del om asp (typ till bildinskickning, forum, community m.m) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riiille Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 ja kan va mee ja e rätt bra på såånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 ja kan va mee ja e rätt bra på såånt lite gammal tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 dem har slutat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riiille Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Hahha Haan e en N00b iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 3 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Hahha Haan e en N00b iaf. n00b för att man inte vill ha en kille på MSN som skriver med rosa och rund text och är aktuell fjortis i språket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 n00b för att man inte vill ha en kille på MSN som skriver med rosa och rund text och är aktuell fjortis i språket? haha! aegd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts