Simon_ume Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Jag läste på gamesfaq.com att om man klarar "Demolition man" uppdraget så ska de finnas RC toys vid Vercetti estate!! Har nån fått de?? Jag hittar då ingenting, och jag varvat spelet för länge sen, men de finns ju ingenting där! Help!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Näpp har itne hitta någor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Jag läste på gamesfaq.com att om man klarar "Demolition man" uppdraget så ska de finnas RC toys vid Vercetti estate!! Har nån fått de?? Jag hittar då ingenting, och jag varvat spelet för länge sen, men de finns ju ingenting där! Help!! aldrig hört talas om...å inte sett heller.. Ballt om det är sant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 (redigerad) det finns där kommer bild snart :edit: här Redigerad 13 december, 2003 av dempaboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 det finns där kommer bild snart :edit: här I vilket rum ligger den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 i rummet till höger när du kommer in i vercetti estete efter att man har gjort Demolition man (eller hur det stavas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Okej, tack så as mycket hehe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 vad då kan man använda dom eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 vad då kan man använda dom eller??? nej nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 det är bara nånting som dyker upp. som tex om du har gjort massooooor me uppdrag o går tillbaka till ditt allra första hotellrum så finns det saker från varje uppdrag inne på rummet. det ligger t.o.m. en sån där hidden package mojj på bardisken i rummet. masken du har i bankrånet ligger på bordet o en väska me pengar på sängen osv osv... samma sak hemma du hade väl antagligen klarat demolition man så fick du en "minnesgrej" hemma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 22 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Men de står på gamesfaq.com att de är "side-missions" som man kan låsa upp genom att göra vissa uppdrag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Men de står på gamesfaq.com att de är "side-missions" som man kan låsa upp genom att göra vissa uppdrag!! Som dom flesta säkert sett så finns det faktist lite bilder på Candy Suxxx på skriv bordet och på glas bordet när man klarat en bit Lite mer "barn förbjudna" bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 (redigerad) Men de står på gamesfaq.com att de är "side-missions" som man kan låsa upp genom att göra vissa uppdrag!! Länk? Det är inga side-missions och om det står att det är det är bara nån som försöker luras. Redigerad 31 december, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts