blink182 Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 (redigerad) Om du ksa lyssna på den store Morfarn som har levt ett tag ! Så råder jag dig att köpa ett X-Box ! Ps2 är så äkligt dåligt, grafiken ligger ju på samma nivå som nes Ni som säger imot ska jag slå ner med min käpp och bussa mina pansionärs kompisar på jag säger emot.kom och slå mig nu då Redigerad 12 april, 2004 av blink182 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Xbox! En gång spela jag ett data spel (BF1942) sen direkt efter spela jag Ps2 grafiken var så kass så jag nästan spydde Man märker skillnad då... jo man märker på xboxen också men inte så mycket! Då kändes det som om jag satt på en PS one Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Jag tycker ju att GCN är den bästa bra spel, roliga... Inte för att jag har kuben men en kompis har den... Och kontrollerna ligger skitskönt i handen Bra grafik.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 GC är bäst enligt mig. Det enda som är fel på den är att det finns så få GTA-aktiga spel till den. Det är därför jag har gjort min hemsida. Kontrollen rockar, graffen e OK och priset är oslagbart. Tyvärr finns det så J**** många bra spel på väg till den. Mariokart X (MED ONLINESTÖD!!!), Starfox Armada, Metroid prime 2, Geist, Resident evil 4 och en hel j**** massa mer!!!! Och jag har inte ens hunnit köpa F-zero eller Twin Snakes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 (MED ONLINESTÖD!!!) onlinestöd finns till xbox och ps2 med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 (redigerad) Jag tycker att du ska köpa Xbox även fast jag själv har ps2 så säger jag det, orginal kontrollerna e ju skit men köp en annan sort vet jag. Gamecube = för små barn, bara töntiga spel som supermario och sånt. PS2 är ju bra också men Xbox är bättre. Redigerad 14 april, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 PS2 har ju samma grafik som gc om inte bättre Nu tar jag inte efter nån recension utan verkligheten . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 onlinestöd finns till xbox och ps2 med Jo, men det största klagomålet mot nintendo är ju att de skiter i online! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 PS2 har ju samma grafik som gc om inte bättre Nu tar jag inte efter nån recension utan verkligheten . Oj, oj, oj kolla vad jag hittade på http://www.popularmechanics.com/technology...phtml!!! "The GameCube's graphics processor is 162 MHz compared with PS2's 147 MHz. It has 40MB of total memory compared with Sony's 32MB." "Starting NHL Hitz, we noticed that, indeed, the images did look about the same as they did with the Xbox, though the boys agreed that the reflections on the ice weren't as clear, and the motion was not as sluggish as the PS2." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Oj, oj, oj kolla vad jag hittade på http://www.popularmechanics.com/technology...phtml!!! "The GameCube's graphics processor is 162 MHz compared with PS2's 147 MHz. It has 40MB of total memory compared with Sony's 32MB." "Starting NHL Hitz, we noticed that, indeed, the images did look about the same as they did with the Xbox, though the boys agreed that the reflections on the ice weren't as clear, and the motion was not as sluggish as the PS2." ... jag sa inte recensionerjag sa verkligheten Jag har för fan spelat på båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 http://www.aftonbladet.se/spela/rudin/0203...speltabell.html kolla där hur bra dom och välj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 http://www.aftonbladet.se/spela/rudin/0203...speltabell.html kolla där hur bra dom och välj det där stämmeer ju inte ett nytt ps2 spel kostar mellan 549kr och 599kr . Medan jag har sett GC spel kosta 699kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 det där stämmeer ju inte ett nytt ps2 spel kostar mellan 549kr och 599kr . Medan jag har sett GC spel kosta 699kr Nej dom populära spelen som typ James bond: Every thing or nothing när jag köpte det kostade det 649:- till PS2 asso. Det kommer säkert San andreas göra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Nej dom populära spelen som typ James bond: Every thing or nothing när jag köpte det kostade det 649:- till PS2 asso. Det kommer säkert San andreas göra också. gör dom aldrig där jag bor , jag köpte GTA:VC för 599 när detvar nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Jag tycker att du ska köpa Xbox även fast jag själv har ps2 så säger jag det, orginal kontrollerna e ju skit men köp en annan sort vet jag. Gamecube = för små barn, bara töntiga spel som supermario och sånt. PS2 är ju bra också men Xbox är bättre. Om du inte gillar Super Mario och såna spel så skit i att köpa dom då!! Det finns ju skitmånga andra spel som inte är "barnspel" som du nämner att det kallas. Ex. TimeSplitters gillar jag skarpt, det finns många bra bilspel, Soul Calabour (stavning?? ) är ricktigt roligt, själv brukar jag vara med i Mästerskapen i Nintendo, var med förra året, förrförra.. Riktigt roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 (redigerad) Om du inte gillar Super Mario och såna spel så skit i att köpa dom då!! Det finns ju skitmånga andra spel som inte är "barnspel" som du nämner att det kallas. Ex. TimeSplitters gillar jag skarpt, det finns många bra bilspel, Soul Calabour (stavning?? ) är ricktigt roligt, själv brukar jag vara med i Mästerskapen i Nintendo, var med förra året, förrförra.. Riktigt roligt Ok det finns väl roliga spel till GC då men Xbox är bättre tycker jag ändå. P.S det stavas Soul calibur 2 och det finns till både PS2 och kexbox också den ända skilnaden är gästerna i spelet PS2 Tekken kungen Heihaci (stavning?) GC Link från Zelda och kexbox kommer jag inte ihåg. P.S 2 jag gillar alla konsoller ienkligen. Min första konsoll var väll N64 (som jag ägde!) Redigerad 16 april, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts