Haggard Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Xbox PS2 GameCube....vilken ska man ta? jag tänkte köpa PS2 för att dom har bäst spel, GTA spelen, Getaway o.s.v. men så ska GTA komma till xbox. Xbox är ju både kraftigare och har bättre grafik, och nu kommer ju även bjässen Driv3r! Xbox har bara en nackdel: dosorna, kontrollerna alltså. vilka jädra klumpar! Sedan ser man ner på Game Cube, 900 bagis, som har bra kontroller, helt okej grafik och ett hyfsat utbud av spel, ingen DVD, men det rör mig inte så mycket, spel som True Crime, NFS Underground och Driv3r (tror jag)! ...Ändå står det inte riktigt klart för mig vad man ska välja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 (redigerad) Xbox PS2 GameCube....vilken ska man ta? jag tänkte köpa PS2 för att dom har bäst spel, GTA spelen, Getaway o.s.v. men så ska GTA komma till xbox. Xbox är ju både kraftigare och har bättre grafik, och nu kommer ju även bjässen Driv3r! Xbox har bara en nackdel: dosorna, kontrollerna alltså. vilka jädra klumpar! Sedan ser man ner på Game Cube, 900 bagis, som har bra kontroller, helt okej grafik och ett hyfsat utbud av spel, ingen DVD, men det rör mig inte så mycket, spel som True Crime, NFS Underground och Driv3r (tror jag)! ...Ändå står det inte riktigt klart för mig vad man ska välja. dosorna är inte ett problem.. det finns nya, mindre dosor nu som liknar påde GC´s och ps2´s dosor. annars är det väll upp till dig! Redigerad 13 december, 2003 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Jag tycker PS2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Xbox. Doserna kanske ser lite klumpiga ut, men dom är faktist skitsköna. Jag kan slå vad om att dom flesta som säger att doserna är stora och dåliga faktist aldrig provat dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 xbox! det är otroligt bra att man kan flasha och modda den...blir som en dator. Du kan surfa med den om du har en linux skiva lägg alla spel på hårddsiken..nu kommer vi in på dom olagliga grejerna...men jag rekommenderar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 PS2 pga alla bra spel Fast det är ju upp till dig förstås Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Lätt XBOX, jag känner ingen missnöjd XboX-ägare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Lätt Ps2!! Skön och smidig dosa, bra grafik, Tillgång till multiplayer, mkt tillbehör, Många bra spel, smidig konsol som ryms på många platser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joakimLatt Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 PS2 så klart än xbox skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 PS2 så klart än xbox skit Och får man fråga varför du tycker Xbox är skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Om du ksa lyssna på den store Morfarn som har levt ett tag ! Så råder jag dig att köpa ett X-Box ! Ps2 är så äkligt dåligt, grafiken ligger ju på samma nivå som nes (:!!! Ni som säger imot ska jag slå ner med min käpp och bussa mina pansionärs kompisar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 ok jag säger så här: jag har Ps2, Xbox, och Gamecube men vi utesluter kuben den är skiit, så vi säger så här Xbox är jäävligt bra samma med Ps2 jag säger inte att det är nått fel på xbox men jag har alltid gillat PS2 mer.. jag tycker PS2!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Om du ksa lyssna på den store Morfarn som har levt ett tag ! Så råder jag dig att köpa ett X-Box ! Ps2 är så äkligt dåligt, grafiken ligger ju på samma nivå som nes Ni som säger imot ska jag slå ner med min käpp och bussa mina pansionärs kompisar på Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 GC är bäst vad gäller handkontrollen, näst bäst vad gäller graffik, billigast och har spel på ungefär samma nivå som XBOX.... fattas bara GTA....!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 VIll bara tilägga att dom som klagar på gamecube e bara fanboys, hatar sånna.. Kan ni inte inse att de är inte konsolen som de är fel på ? Släpps inte dom titlar som tiltalar er mest till exempelvis gamecube, så köp den inte men klaga fan inte på den heller!! Själv har jag varit trogen Nintendo spelare sedan 1988 då jag fick min NES.. Nintendo har aldrig svikit mig, och visst e de synd att inte GTA serien existerar på Nintendo's konsoler.. Men ska jag gnälla som en barnunge på att inte ps2 har Zelda serien? De gör jag heller inte, för jag tycker mkt väl att ps2 är en grymt bra konsol.. Men jag nervärderar ingen konsol som Xbox,ps2 eller gamecube. De är spelen som gör konsollerna.. tänk på de.. Va skulle Xbox varit utan Halo som pelare? Vad skulle Nintendo varit utan Mario, Zelda, Donkey Kong för att nämna några.. utan bra spel spelar de ingen roll hur bra och "cool" konsolen är.. De är spelutbudet som gör att ps2 säljer bäst fortfarande.. Därför är inte ps2 "bäst!" Jag köpte Game cube pga jag VET att ps2 står inte så länge till på marknaden för den är sämst av de 128 bitare som finns på marknaden nu och kom för 3 år.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Varför köpte du inte X-Box då som kommer att stå sig längst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Varför köpte du inte X-Box då som kommer att stå sig längst? vet ej, vill gärna ha båda.. för jag ville ha zelda spelen.. =/ speciellt konverteringarna av dom gamla så underbara.. Men vill också ha XboX av en enda anledning.. vill åt Mafia på konsol Annars tycker jag inte xboxen har några titlar av värde nog att köpa en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 (redigerad) Ok annars kommer Maffia på PS2.. Redigerad 4 januari, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Vet men orka med ps2... vill inte stå och köpa en sån så pass sent som nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir_Toad Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Game Cube skön kontroll Och roliga Figurer!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts