Space Hunter2001 Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 Jo Jag Tänkte berätta som ni kanske hört på chatterbox kan dom ha med olika mafia ledare för olika öar så själva radion kanalen ändrar sig när man kommer till olika öar det här är dom mafia ledare jag har hört Portland: Toni Cippriani(En av Mina Favorit Mafia Ledare har honom som avatar också) Stauton Island: Donald Love Shoreside Vale: Donald Love skriv gärna om ni har hört nån annan eller nån på Shoreside vale endast mafia ledare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 Vad betyder ovanstående egentligen? Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pampers Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 Hörde Donald Love snacka en massa skit i Shorside Vale. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 30 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 Jag hörde salvatore snacka skit innan han var död kl.15.00 mystiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 Jag har inte tänkt på det.Ska testa och lyssna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 2 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 vart på portland eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 vadå vart?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Ja på portland!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts