mr_tobbe Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 nå, jag har både hört och sett dom som är tjocka, och hört och sett att man blir smal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Det här var en riktigt korkad poll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 En ofantligt korkad poll men jag tror at det beror på för om man LEVER framför datan och liksom vill sitta där maxat mycke´ och typ beställer pizza och snabbmat och sådan skit varje dag blir tjock och dom som sitter vid datan maxat mycket men tränar och äter mycke nyttig mat blir smala! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 ok...ta bort den då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Men blir man inte lika tjock om man sitter och läser i flera timmar då? Det ända jag har hört är man man kan skada handleden, och ögonen om man inte har plattskärm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 humm ja har platt skärm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Jag med, 18 tum...Hur många tum har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 man blir inte fet av att sitta vid datorn mycket, man blir fet om man aldrig rör på sig och äter fet mat ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Jag sitter vid datorn typ dynget runt och har gjort så i några år. Är inte datorberoende, vilket jag märker när jag är ute och reser två-tre veckor nånstans i världen. Saknar inte datorn ett smack.. Men när jag är hemma sitter jag här hela tiden för det finns inget annat att göra och det är långt till allt härifrån. Jag har inte utövat sport på 7 år nu, tränar inte, springer aldrig, sitter alltid framför datan och käkar något.. Typ micropizza, popcorn, chips läsk osv.. Jag är smal. Väger ca.60kg på 174cm. Tycker inte detta var ett onödigt poll.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Jag är hyffsat datorgeroende, om jag skulle ut till stugan i 2 dagar så skulle det inte gå, nästan Jag tränar hockey ca 4 gånger i veckan så jag blir inte tjock Är väldigt smal: 53kg på 1.68 cm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 nej man blir inte tjock av att sitta framför datorn...varför skulle man bli de? om man dricker mycket dricka och käkar chips eller annat onyttigt och inte tränar blir man kanske de...men inte av att bara sitta där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 man blir inte fet av att sitta vid datorn mycket, man blir fet om man aldrig rör på sig och äter fet mat ofta Precis, tänkte just skriva samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Vad i ******** betyder det här?! Blir dom som sitter framför datorn väldigt mycket, eller dom som är datorberoende tjocka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Vad i ******** betyder det här?! jag menar att blir dom som sitter framför datorn mycket ELLER dom som är datorberoende (nån av dom två) som blir tjocka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Vissa blir det, andra inte. Beror på gener och annan skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Jag med, 18 tum...Hur många tum har du? 19 tum... men nu ska vi hålla oss til ämnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Sitter man vid datorn nästan hela tiden och aldrig rör på sej och äter onyttigt så bir man tjock, självklart. Men det måste inte vara just en dator, det räcker med att man sitter stilla och inte motionerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 jag sitter mycket vid datan men jag e smal som en sticka. men jag spelar fotboll också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Sitter man vid datorn nästan hela tiden och aldrig rör på sej och äter onyttigt så bir man tjock, självklart. Men det måste inte vara just en dator, det räcker med att man sitter stilla och inte motionerar. Nej.. det är olika från person till person isånafall. Som jag skrev tidigare sitter jag vid datan hela tiden och käkar bara onyttigt och rör mig i princip aldrig (jo.. enstaka toalettbesök nån gång i månaden ). Jag är då knappast tjock. Jag har dessutom inga problem med att äta upp mig. I sommras när jag var utomlands gick jag upp 12kg på två och en halv vecka, och på dom veckorna gick jag mer än jag sammanlagt gick två fem månader innan dess. Man kan alltså inte säga att sitta vid datorn och inte motionera och bara äta fet mat är detsamma som att bli tjock.. Förr vissa kanske, men inte för alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Jag är nästan lite dator beroende nästan som karatemorfar. Jag tränar också Hockey Så jag är inte tjock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts