jo_c_ke Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 vilken bil är bäst i NFS: U Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 De é väl svårt o säga vilken som é bäst. Vissa bilar kan man ju trimma upp så att hastigheten é på full på mätaren, men de kanske inte har full på handling och acceleration. Vissa har kanske full på acceleration men inte på handling och hastighet osv Själv tycker jag bäst om Nissan Skyline GTR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Jag har ju alltid haft Eclipse som min favvo-bil..men sen körde jag Skyline, vete fan om inte det är den bästa bilen, även om den är ful därbak.. Jag tycker det finns för- och nackdelar med alla bilar, men den bästa är Skyline tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 13 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 som standard inte trimmad bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 vilken bil anser ni är bäst till Drift/Glid ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Golf GTI? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Vet inte...Toyota Celica e rätt bra...å Civic.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 skyline'n e vardelos i drift, dar e de supran som galler, i drag... skyline'n, aven om man inte har lika lang tid som andra bilar pa att fa en perfect shift. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts