Richard_I Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 jo det var så här att jag hadde en Infernus och gasade runt litegrann och fick se en cheetah som hade fastnat i en tjock stolpe så jag stannade och fick se att bilen inte hade någon förare! Så jag gick ur bilen och tänkte ta den och exakt då gasade den i vär som en idiot så jag hoppade in i min Infernus och gasade efter...men den va borta. jag har aldrig varit med om en bugg förut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 (redigerad) jo det var så här att jag hadde en Infernus och gasade runt litegrann och fick se en cheetah som hade fastnat i en tjock stolpe så jag stannade och fick se att bilen inte hade någon förare! Så jag gick ur bilen och tänkte ta den och exakt då gasade den i vär som en idiot så jag hoppade in i min Infernus och gasade efter...men den va borta. jag har aldrig varit med om en bugg förut! Jo, Det händer väl att man stöter på buggar. Man ser ju ofta att vissa bilar inte har någon förare. Och det där när bilen satt i en stolpe det brukar hända när man kör in i en lykstolpe i full fart. Så sitter du fast där, Redigerad 13 december, 2003 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 jag har aldrig varit med om en bugg förut! Hade du spelat en minut eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 13 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 ..skulle inte tro de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Jo, Det händer väl att man stöter på buggar. Man ser ju ofta att vissa bilar inte har någon förare. Och det där när bilen satt i en stolpe det brukar hända när man kör in i en lykstolpe i full fart. Så sitter du fast där, mm. det är faktiskt ganska coolt... Men inte om man inte kan komma ut, det har hänt mig... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Hade du spelat en minut eller nåt? Han menade nog att han aldrig varit med om en sån bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts