Jump to content

Uppehållsrum

jontemad
 Share

Recommended Posts

vi har både Cafeteria och Uppehållsrum, men i Cafeterian finns det biljardbord, soffor, bord, stolar, kiosk med allt från dricka & godis till mackor och mellanmål. I uppehållsrummet har vi 10 datorer, soffor, dramarum osv...

Förutom de 10 datorerna har vi också 2 andra datasalar (bara så ni vet) :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

på min skola finns det en cafeteria me godis, bullar, läsk (ibland) och annat. finns även 2-3 billjardbord och nått pingisbord.. sen finns det ett rum.. men där får man inte gå in... där inne finns über-sköna fotöljer (stavning??), stolar och soffor, ett PS2 med ca 3 spel, en ny stooor tv, en minder ny tv och kanske (minns inte) ett ps1... vet inte varför... men man får inte gå in där...

edit: asa många tidningar också..

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom blir säkert tagna ska du se. Dom snodde några datorer här.. krossade rutan hoppade in

klättrade över glasmuren och tog 2st datorer.. och stack ut. Fråga mig inte varför jag vet det.. :)

blir nog rätt svårt att ta dom, eftersom de skulle då behöva antingen nycklarna till rummet, eller bryta sig in genom en tjock trädörr, men sånt kan ju hända :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor