woodis Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Utveckla gärna. Jag kan förstå att det inte är lätt att vara en pubertal liten fjortis. Därför vore det intressant att höra från dig vad det är exakt som jag inte fattar.. Alltså, han JÄMFÖRDE MC-gänget med dom andra gängen, om inte det är ett för svårt ord. Jag kan utveckla det ytterligare: Inga andra gängbilar jagar en och dyl. , varför skulle då MC-gänget göra det? Är du verkligen dum eller gör du dig till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 www.stava.nu bästa sidan ever kul sida!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 kul sida!!!!!!!!!! fan va kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Inga andra gängbilar jagar en och dyl. , varför skulle då MC-gänget göra det? Är du verkligen dum eller gör du dig till? Läs min förra post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 ok som du vill , det är störande med alla fjantingar med att man stavat fel och en massa grejsimojs som gör en irriiterad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 krabba88: ursäkta? ska ja suga för att ja sa hur ja hade klarat uppdraget? wtf e ditt problem? har ja gjort dig nåt? NEJ dåså stick härifrån eller bete dig som en människa ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krabba88 Skrivet 24 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 arg arg arg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 hade du inget vettigare svar snorunge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 arg arg arg va fan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Skärp till er lite nu va.. Ni beter er som 5åringar ffs! Om ni inte skärper er kommer jag vara tvungen att låsa topicen.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 "ni"???? TACK för den. rolig sida man har hamnat på. kanske dags för den enda bruden här o dra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 "ni"???? TACK för den. rolig sida man har hamnat på. kanske dags för den enda bruden här o dra. Varför blir du så arg nu då om jag skrev ni.. Om du inte vill så ska du inte ta på dig skulden.. Om du nu inte känner att du har gjort lite fel.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 vad skulle ja ha gjort fel? ja skrev en sak o får världens jävla attityd mot mig klart ja blir sur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Skärp er nu nu F*N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Skärp er nu nu F*N ännu en Topic som spårat ur... Inte konstigt om dom låser den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Är du verkligen dum eller gör du dig till? Hehe, ja det var ju en riktigt välformulerad mening. Undrar vem som idiotförklarar sig egentligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Man kan bli vän med gäng. Vän o vän.... men min kompis gjorde på mitt VC så alla gäng blir snälla mot mig . (vet ifan hur han gjorde) Tex. på en uppgift där gäng skjuter på en så gör dom inte det på mig , dom står stilla bara och om jag skujuter på dom så blir dom rädda och springer iväg... ps:jag kommer ihåg att det var nån readme fil som han ändrade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 lol vet du ens vad en readme fil är för nåt? din polare ändrade antagligen pedstats.dat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts