krabba88 Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 kommer man att bli vän med alla gäng när man har klarat ut de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 Nej!!! Tror jag inte iallafall det har inte jag blivit!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krabba88 Skrivet 12 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 hmm, jobbigt, men ok. åååh, är på uppdraget the driver... skit bil man får ju!! jäkla washington... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 hmm, jobbigt, men ok. åååh, är på uppdraget the driver... skit bil man får ju!! jäkla washington... Washington? Man får en Sentinel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 ...Som för övrigt suger! Men ställ en Comet/annan typ likadan bil som börjar på S, en bit fram på vägen! Då går det lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krabba88 Skrivet 12 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 tackar crice sorry, kanske var sentinell, seg iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 (redigerad) Om den har PC-versionen av VC så kan man använda en mod/göra en mod som får gängen att bli "normala" edit: men jag vet inte vad den heter... Redigerad 12 december, 2003 av LoneWolF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 kan man göra så att man blir fiende för mcgänget?I såfall så får man ju bara 1 enda som kan slå/skjuta en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 kan man göra så att man blir fiende för mcgänget?I såfall så får man ju bara 1 enda som kan slå/skjuta en De åker ju kring på motorcyklar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 ja klara the driver uppdraget sjukt lätt med en hotring racer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 De åker ju kring på motorcyklar också. men doh , har du någon gång sett en gäng bil som börjar butta på dig ? jösses Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 (redigerad) men doh , har du någon gång sett en gäng bil som börjar butta på dig ? jösses Jag tror också att ett MC-Gäng åker om kring i bilar föressten är "gängbil" ett ord. Redigerad 19 december, 2003 av Davidos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Jag tror också att ett MC-Gäng åker om kring i bilar föressten är "gängbil" ett ord. med bilar syftade jag då på andra gäng... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krabba88 Skrivet 20 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Bruttan!!!! jag klarade the driver med sentinell men aja... sug Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 www.stava.nu bästa sidan ever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 med bilar syftade jag då på andra gäng... Smart eftersom du citerade Mc-gängsposten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Smart eftersom du citerade Mc-gängsposten. du verkar inte fatta ett skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 men doh , har du någon gång sett en gäng bil som börjar butta på dig ? jösses Ja, det har jag. Blev jagad av en cubanbil när jag tog en annan cubanbil som stod framför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 www.stava.nu bästa sidan ever hehe.. så roligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 du verkar inte fatta ett skit Utveckla gärna. Jag kan förstå att det inte är lätt att vara en pubertal liten fjortis. Därför vore det intressant att höra från dig vad det är exakt som jag inte fattar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts