AE_Dave Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 Alltså nå'n som vet något bra program som man kan spela in filmer med från spel.... Alltså inte fraps... gillar inte det filmerna blir typ 10 gb bara de är 5 minuter... Jag hade ett bra program förut men kommer inte ihåg vad det hette... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 Alltså nå'n som vet något bra program som man kan spela in filmer med från spel.... Alltså inte fraps... gillar inte det filmerna blir typ 10 gb bara de är 5 minuter... Jag hade ett bra program förut men kommer inte ihåg vad det hette... använd Virtual Dub och komprimera dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 Och var hittar jag virtual dub? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 kanske på www.download.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Ah okej! Hehe... men alltså... ungefär hur stor plats tar en film på 3 minuter och 30 sek om jag spelar in med fraps.... undrar bara eftersom min hårddisk inte är speciellt stor.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Ah okej! Hehe... men alltså... ungefär hur stor plats tar en film på 3 minuter och 30 sek om jag spelar in med fraps.... undrar bara eftersom min hårddisk inte är speciellt stor.... hmm, jag har aldrig spelat in mer än stunts på ca 10sek så jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Hittade ett program som jag iaf tycker var mycket bättre än fraps... Jag spelade in en film på 10 minuter och den blev bara 7 mb!!! www.download.com Det heter Snagit Men det är likadant som med fraps att det hackar när man spelar in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Hittade ett program som jag iaf tycker var mycket bättre än fraps... Jag spelade in en film på 10 minuter och den blev bara 7 mb!!! www.download.com Det heter Snagit Men det är likadant som med fraps att det hackar när man spelar in. hur hög upplösning kan man ha när man spelar in då? Och hur bra är kvalitet på filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Jag har bara använt 30 days trial då men. Kvaliteten är väl inte den bästa och upplösningen typ 640*480 upp till 800*600 Fast man kan ställa in alternativ så man bara spelar in en liten bit av skrämen då får man dra en ruta med musen där man vill spela in och sedan kommer bara det synas. Fast om du ska spela in något spel som använder ganska mörka gångar och sånt rekommenderar jag det inte eftersom man typ inte kommer kunna se nånting.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts