Arman Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Vet någon hur man installerar den körbara yacht-båten? Jag har försökt följa instruktionera men dem är ju på tyska Är det någon som kan eller har installera/installerat den och som kan hjälpa mig så skulle jag bli så glad! Kontakta mig gärna genom PM eller MSN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 har du provat googles översättare ? så att det blir från tyska till engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 har du provat googles översättare ? så att det blir från tyska till engelska Jag provade med BabelFish men jag vet fortfarande inte hur man "moddar in" koder, particles och en massa siffror! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts