Topp3 Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Vi gillar nog "olika" Metallica.. Jag gillar mer dom gammla albumen.. Kill 'em All, ...And justice for all, Master of puppets och dom.. Jomen Master Of Puppets är helbra. Kill 'em all har jag inget emot, bara det att jag gillar inte riktigt hur James låter... Metal Miltia är ett utmärkt exempel, där låter det inget vidare... Men på St. Anger låter han absolut sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Jomen Master Of Puppets är helbra. Kill 'em all har jag inget emot, bara det att jag gillar inte riktigt hur James låter... Metal Miltia är ett utmärkt exempel, där låter det inget vidare... Men på St. Anger låter han absolut sämst. Har inte köpt St. Anger efter allt folk sagt om det albumet.. Laddade hem ett par låtar och det lät skit totalt.. Lyssnade igenom Metal Militia precis, och jag kan hålla med lite.. Det låter som han är hes samtidigt som han skriker förmycket än han klarar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Klart som fan man ska dit och se dem, fick tag i biljetter som kostade 800. Men det är det lugnt värt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Har inte köpt St. Anger efter allt folk sagt om det albumet.. Laddade hem ett par låtar och det lät skit totalt.. (:!!! Lyssnade igenom Metal Militia precis, och jag kan hålla med lite.. Det låter som han är hes samtidigt som han skriker förmycket än han klarar.. skulle inte du föregå med gått exempel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 skulle inte du föregå med gått exempel? (:!!! Jag riskerar inte 200spänn på en skiva efter att folk har sagt att den är så dålig.. Därför "lånar" man ett par smakprov.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Jag riskerar inte 200spänn på en skiva efter att folk har sagt att den är så dålig.. Därför "lånar" man ett par smakprov.. (:!!! viiiiiiiiisst..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 viiiiiiiiisst..... (:!!! Du ska väl inte säga nått ändå.. "letar photoshop CS i buskarna hemma.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Drar upp den här nu... whatever... Men farsan har nu lovat mig två biljetter till Metallica!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Bra! Jag har biljetter,na na na nana na! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts