Weener Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Ska nån dit? Jag har biljetter,sittplatser Men det är in te dom bästa förbanden precis,Slipknot och Linking Park och något mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Datum? Slipknot och Linkin Park är helt OK tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Min polare köade på ticnet i morse men fick inte biljetter. Det är ju helt sjuk, 60000 bilietter gick åt på en timme! Fan va sur han blev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Men det är in te dom bästa förbanden precis,Slipknot och Linking Park och något mer... Om jag skulle åka dit skulle det enbart vara för SlipKnot.. Jag tar metallica som efterband.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Ska inte dit men det verkar ju rätt über Slipknot (världens bästa band), Linkin park (bra band) och Metallica (rätt så bra band) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 (redigerad) Slipknot=Shit Redigerad 11 december, 2003 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 skulle inte orka lyssna på metallica dom haralltid så dåliga slut på sina låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 Näe ok Slipknot är inte alls equal shit. Var så länge sen jag lyssnade men dom har ju en del sköna låtar när jag tänker efter. Men metallica är grymmast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 Ska LP vara förbaband....när är det? Hoppas att dom stannar u Sverige och gör en LP konsert...då måste jag dit!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 Datumet är 30 Maj,och Metallica är ju bäst,Slipknot är inte musik,bara massa "RAAAAOOOOOAAAARGH" ,nä men endel låtar kan vara bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 skulle kunna åka dit för förbandens skull.. metallica är ju inte äns bra... så lungna och tråkiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Metallica är bättre på skiva än live.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 SLIPKNOT!! SKA SLIPKNOT DIT?? NÄR DÅ? VARS KAN MAN BOKA BILJETTER?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Är SlipKnot och Linkin Park förband? Inte för att jag gillar dem, men de är ju ändå rätt stora. Kan inte tänka mig att de agerar förband... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 SLIPKNOT!! SKA SLIPKNOT DIT?? NÄR DÅ? VARS KAN MAN BOKA BILJETTER?? ticnet.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Metallica är bättre på skiva än live.. Du skojar eller hur? Metallica låter absolut bäst live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Du skojar eller hur? Metallica låter absolut bäst live. Jag skojar absolut inte.. Dom är absolut bättre på cd än live.. Sen har dom blivigt gammla och låter inte som dom gjorde för 10 år sedan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 Jag skojar absolut inte.. Dom är absolut bättre på cd än live.. Sen har dom blivigt gammla och låter inte som dom gjorde för 10 år sedan.. Nej tack och lov. På alla skivor innan Metallica (Black Album) så låter James halvt sjukt. Black Album, Load, ReLoad och S&M är deras bästa album helt klart. Men han kan låta en aning... strävt ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Nej tack och lov. På alla skivor innan Metallica (Black Album) så låter James halvt sjukt. Black Album, Load, ReLoad och S&M är deras bästa album helt klart. Men han kan låta en aning... strävt ibland. Vi gillar nog "olika" Metallica.. Jag gillar mer dom gammla albumen.. Kill 'em All, ...And justice for all, Master of puppets och dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts