AE_Dave Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Jag hade tänkt mata min hårddisk med lite nya spel framåt jul. Men jag har typ ingen aning om vilket/vilka spel.... Jag undrar om nån av er här på forumet vet nåt bra spel som matchar ungefär följande info?! FPS och Strategi spel Ny och fräsch grafik Realistiskt (FPS) Många enheter (Strategi) Varierande banor Bra musik & ljudeffekter Uppskattar om ni kan ge några förslag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 call of duty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 call of duty Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Håller med till 100%! Är det kul i MP? Har hört att det är likt cs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Skit kul i MP, och inte ett dugg likt CS! Det är så j*vla kul, ska fan kanske köpa det istället för att köra *host*demo*host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 har inte fattat vad fps spel är kan nån berätta ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 har inte fattat vad fps spel är kan nån berätta ? fps=first person shooter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Halo Max Payne 2 NFS: Underground Warcraft 3 (?) Och som sagt, Call Of Duty. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 har inte fattat vad fps spel är kan nån berätta ? FPS= first person shooter.. du ser vad gubben i spelet ser. vapnet etc.. doom, Cs är fps spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 Ett spel jag kan rekommendera varmt är Swat3. Det är gammalt och har inte särskilt bra grafik men det är realistiskt och underhållande till tusen. Andra bra spel är:Ghost ReconHitman 2: Silent AssainNeed For Speed UndergroundFifa 2004Massor med flera!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 Skit kul i MP, och inte ett dugg likt CS! Det är så j*vla kul, ska fan kanske köpa det istället för att köra *host*demo*host* Håller med till 100%! inte likt tycker jag. call of duty tycker jag också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 Age of Mythology och The Titans expansion är grymma strategispel tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 call of duty är universium bästa spel,hittils Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 Har kollat lite i speltidningar och på internet & kollat alla spelen ni rekommenderat och har bestämmt mig för Age of Mythology och Call of Duty. Tack för alla tips! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts