Ceone Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 På gta sajten finns det 5 länkar som man inte kan klicka på och det är : Länkar , Om gta sajten , Kontakta oss , Hjälp oss och Statistik . När ska dom komma upp??? GTA sajten är ju inte ny... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Dom kommer nån gång På jullovet får jag troligtvis lite extratid till det. Men just nu går alla kraft till moddingsiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Hehe..kanske lika bra du gör dem där menyerna "osynliga" ett tag så folk får något annat att tänka på, dem skulle ju trotts allt bli klara "nån gång" http://upl.mine.nu/uplfolders/upload8/wink.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Kanske det, har jag aldrig tänkt på Men om jag gör dom om en-två-tre veckor så känns det som att det kvittar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts