Urachez Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 Min brorsa jobbar på Jakt & Fiske här i Umeå, och dom ska visst ha Umeås största sortiment på raketer och skit i år. Så jag lär ju ha några raketer till nyår om man säger så. Dom har så mycket så om man köper för över 700:- (inte specielt mycket när det handlar om fiskeutrustning) så kan man köpa dom absolut dyraste rakterna / pjäserna för 2:- styck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 jag smällde i min toa, pappa blev arg som #&#&¤&/W¤&/"@£ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 jag smällde i min toa, pappa blev arg som #&#&¤&/W¤&/"@£ Är du tokig?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Är du tokig?! jag skulle aldrig smälla i mitt eget hus men mina grannar riktade en knall tjutare eller hur de stavas mot grannens hus, rakt på bilen. men dom va ute och gicke eller nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts