kariya Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 när börkar du köpa dina raketer och va är dina favorit rakter? köper efter jul afton! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 ahh.. fyrverkerier... min pappa är emot raketer med pinnar!!! men...! istället köper vi feta bombrör/tårtor förra året hade vi ett bombrör som var 1 meter hög och 15 cm i diameter! den var grymm.. ska nog köpa en massa med små gröna knaster bomber/smällare (lagliga) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 ahh.. fyrverkerier... min pappa är emot raketer med pinnar!!! men...! istället köper vi feta bombrör/tårtor förra året hade vi ett bombrör som var 1 meter hög och 15 cm i diameter! den var grymm.. ska nog köpa en massa med små gröna knaster bomber/smällare (lagliga) Vad heter de ? Man måste väl vara över 18 för att köpa dem ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 föraåret köpte min pappa en fette tårta! ( ) 1000 kronor de var värt de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Jag har redan börjat köpa! Jag har jäkligt många! det är kul som faan. Har väl köpt för 350-400 kr än så länge! Igår så la min kompis i en "samba bomb" i ett avgasrör på en Jaguar... Hela jävla avgasröret sprängdes och det blev stora repor på lacken, vi stack snabbt som faan efteråt... Fattar inte vad han tänkte med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Jag har redan börjat köpa! Jag har jäkligt många! det är kul som faan. Har väl köpt för 350-400 kr än så länge! Igår så la min kompis i en "samba bomb" i ett avgasrör på en Jaguar... Hela jävla avgasröret sprängdes och det blev stora repor på lacken, vi stack snabbt som faan efteråt... Fattar inte vad han tänkte med... jävla! om ni hade blivit tagna hade de inte blivit några jul-klappar såg nån er? såg han er? de va väl inte i stan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Ska fira nyår ute på landet i år, kommer ha lite överblivna "rester" från förra året, några småraketer och nån liten fontän. Ska bli skönt att fira på ett lugnt ställe för en gångs skull.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Ska fira nyår ute på landet i år, kommer ha lite överblivna "rester" från förra året, några småraketer och nån liten fontän. Ska bli skönt att fira på ett lugnt ställe för en gångs skull.. Aha, Då vet vi vart vi ska gå ..(och smälla) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 jag har en kina puff kvar sen 99 eller nått sånt har jag märkt men... tror inte den går att använda ändåså den är nog inte så farlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 jävla! om ni hade blivit tagna hade de inte blivit några jul-klappar såg nån er? såg han er? de va väl inte i stan? ja det var några som såg oss, men dom vågade nog inte säga till, trodde väl att vi var några gangsters eller nått... Bilens ägare såg inte oss, om han hade varit där så hade min kompis nog inte gjort det... Nä, det var inte i mitt i stan precis, lite utanför malmö i Oxie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Haha, tror knappast att det sprängde hela avgasröret! Då ska det till med en stor smäll, om det ska orka spränga ett avgasrör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Haha, tror knappast att det sprängde hela avgasröret! Då ska det till med en stor smäll, om det ska orka spränga ett avgasrör! du får tro vad du vill... Det såg typ ut som ett uppsprättat sugrör efter smällen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Vad heter de ? Man måste väl vara över 18 för att köpa dem ? ja.. man måste vara 18.. men.. alla följer inte reglerna.. annars ber man bara föräldrarna köpa... vet inte vad dom heter.. kan kolla när jag ser dom.. det är små gröna kulor och när dom smäller så blir det typ som en knaster bomb.. det liksom sprids ut och smäller... högt.. kul om man tejpar ihop hela.. då kan det som smäller bara ta sig ut genom stubin-hålet.. och då flyger det långt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 ska nog skaffa en massa smått typ airshots smatter och små raketer allt möjligt busigt och så får farsan skaffa nått större Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 jag och en kompis hadde en hagel patron som vi skar up och hälde <-stavning i en sån där grön smällare och tejpade igen den. det vart en eld bomb på 30cm ganska snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 du får tro vad du vill... Det såg typ ut som ett uppsprättat sugrör efter smällen... Stoppa in en potatis i avgasröret så blir det samma effekt.. Min kompis stoppade in en potatis. Sen när gubben gasade lossnade avgasröret iofs det var en volvo 240 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Stoppa in en potatis i avgasröret så blir det samma effekt.. Min kompis stoppade in en potatis. Sen när gubben gasade lossnade avgasröret iofs det var en volvo 240 Hahaha! nä nu får jag dåligt samvete ... fan va taskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Köper itne smällare, tillverkar egna (eller köper o blandar ltie ditt som datt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Stoppa in en potatis i avgasröret så blir det samma effekt.. Min kompis stoppade in en potatis. Sen när gubben gasade lossnade avgasröret iofs det var en volvo 240 låter inte så troligt... avgaserna måste ta vägen nånstans, om dom inte gör det hade inte gubben hunnit gasa innan motorn dött. om vi säker att motorn skulle funka ändå, så var det bara bra att avgasröret lossnade, istället för att det gjorde det när bilen rullade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 De här året tänker jag köpa mkt mkt mer än vanligt Hoppas bara dom inte höjt priset så mkt, sen så blir de väl att man köper andra massa "småsaker". Köpte massor me Air Shot förra året, då låg dom typ på 13 kr/fem st, har hört att dom ska ligga på typ 50-60 nu aja, bara ett rykte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts