Jump to content

Raketer!

kariya
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

ahh.. fyrverkerier... :wub:

min pappa är emot raketer med pinnar!!! ;)

men...!

istället köper vi feta bombrör/tårtor (w00t)

förra året hade vi ett bombrör som var 1 meter hög och 15 cm i diameter! (w00t)

den var grymm.. :P ska nog köpa en massa med små gröna knaster bomber/smällare (lagliga)

Vad heter de ?

Man måste väl vara över 18 för att köpa dem ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har redan börjat köpa! (w00t) Jag har jäkligt många! det är kul som faan. Har väl köpt för 350-400 kr än så länge! Igår så la min kompis i en "samba bomb" i ett avgasrör på en Jaguar... ;) Hela jävla avgasröret sprängdes och det blev stora repor på lacken, vi stack snabbt som faan efteråt... Fattar inte vad han tänkte med...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har redan börjat köpa! :wub: Jag har jäkligt många! det är kul som faan. Har väl köpt för 350-400 kr än så länge! Igår så la min kompis i en "samba bomb" i ett avgasrör på en Jaguar... ;) Hela jävla avgasröret sprängdes och det blev stora repor på lacken, vi stack snabbt som faan efteråt... Fattar inte vad han tänkte med...

jävla!

om ni hade blivit tagna hade de inte blivit några jul-klappar (w00t)

såg nån er?

såg han er?

de va väl inte i stan? (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jävla!

om ni hade blivit tagna hade de inte blivit några jul-klappar ;)

såg nån er?

såg han er?

de va väl inte i stan? (w00t)

ja det var några som såg oss, men dom vågade nog inte säga till, trodde väl att vi var några gangsters eller nått... (w00t)

Bilens ägare såg inte oss, om han hade varit där så hade min kompis nog inte gjort det...

Nä, det var inte i mitt i stan precis, lite utanför malmö i Oxie!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad heter de ?

Man måste väl vara över 18 för att köpa dem ?

ja.. man måste vara 18.. men.. alla följer inte reglerna.. annars ber man bara föräldrarna köpa... vet inte vad dom heter.. kan kolla när jag ser dom..

det är små gröna kulor och när dom smäller så blir det typ som en knaster bomb.. det liksom sprids ut och smäller... högt.. (w00t) kul om man tejpar ihop hela.. då kan det som smäller bara ta sig ut genom stubin-hålet.. och då flyger det långt... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stoppa in en potatis i avgasröret så blir det samma effekt.. (w00t)

Min kompis stoppade in en potatis. Sen när gubben gasade lossnade avgasröret

iofs det var en volvo 240 ;)

låter inte så troligt... avgaserna måste ta vägen nånstans, om dom inte gör det hade inte gubben hunnit gasa innan motorn dött.

om vi säker att motorn skulle funka ändå, så var det bara bra att avgasröret lossnade, istället för att det gjorde det när bilen rullade

Länk till kommentar
Dela på andra sidor