kewa0221 Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Nån som kan ge ett tips angående hur man ska lyckas stjäla pansarvagnen av militärerna ?? En annan fråga: Vid Sunshine Autos ska man leverera bilar, hur går det till rent praktiskt ?? \ Doktorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Nån som kan ge ett tips angående hur man ska lyckas stjäla pansarvagnen av militärerna ?? En annan fråga: Vid Sunshine Autos ska man leverera bilar, hur går det till rent praktiskt ?? \ Doktorn det är lätt.....ta en polis dräkt så åker du bara in där i lugn och ro. OBS: du måste ha gjort upp cop land Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Eller så väntar du tills soldaterna går in och köper munkar! Om det är det uppdraget du syftar på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Får man tanken vid militärbasen om man har klarat storyn men inte har samlat ihop 90 paket? Jag samlade ihop alla paketen innan jag gjorde keep your friends close så det är därför jag undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Får man tanken vid militärbasen om man har klarat storyn men inte har samlat ihop 90 paket? Jag samlade ihop alla paketen innan jag gjorde keep your friends close så det är därför jag undrar. Du får den när du har samlat 90 hidden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Du får den när du har samlat 90 hidden Läs frågan igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 vilket uppdrag pratar du om när du vill ta pansarvagnen? kan nån förklara hur cop land uppdraget går till ja minns inte vilket det var o alla pratar om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 vilket uppdrag pratar du om när du vill ta pansarvagnen? kan nån förklara hur cop land uppdraget går till ja minns inte vilket det var o alla pratar om det Cop Land är det uppdraget när Vercetti och Lance klär ut sig till poliser och spränger ett cafe i North Point Mall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Läs frågan igen... Han svarade ju att du får den när du samlat 90 paket... alltså får du inte den när du klarat storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 ahaaaaa är det cop land? hur kommer det sej att de flesta tyckte det var svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Bruttan: jag vet inte.. jag har fuskat mig igenom nästan hela spelet så. litt roligare när man är helt 'oförstörbar'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Bruttan: jag vet inte.. jag har fuskat mig igenom nästan hela spelet så. litt roligare när man är helt 'oförstörbar'. Att fuska förstör ju hela spelet, Man missar flera roliga .. känslomässiga speltimmar Om man fuskar blir man bara mer sugen på ett nytt spel sen. Så om man inte fuskar så håller det längre Så börja om spelet nu! och- Använd guide istället finns många inne på GameFaqs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Han svarade ju att du får den när du samlat 90 paket... alltså får du inte den när du klarat storyn. Jag vet mycket väl att det är 90 paket som gäller för tanken så det hade han inte behövt skriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 Fuska är bara tillåtet när man har varvat spelet!! Bara dåliga som måste fuska för att klara sig. Cop land? Om jag inte mins rätt så är det inte när man ska spränga cafet i NorthPoint Mall. Är inte det när man ska rädda kassaskåpsknäckaren från polisstationen? Man får i alla fall poliskläderna efter man har räddat honom. Och jag tror inte att han menar hur man snor en tank från militärerna. Han menar nog uppdraget (från cores?) som man ska ta en tank ifrån militärerna som patrolerar. I såfall är det bara att följa efter och vänta tills dom går inn och köper munkar (som någon nämde). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 fan va dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts