Crice Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Imorgon får jag True Crime, något som jag borde tänka på innan jag får det? Eller alltså nåt som är kul att göra i början! Och så en annan grej;Hur byter man tecken och färg på sin bild i början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Ett tips... FUSKA INTE! det sabbar nästan varenda spela.... mycket trist med fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 va får du de på? har de på gamecube och de äger, men de är nog lika bra på alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 10 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 va får du de på? har de på gamecube och de äger, men de är nog lika bra på alla Jag får det på PS2! Kanske sämre grafik men skönast handkontroll! Eller jag får det visst imorgon! SUCK!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Jag får det på PS2! Kanske sämre grafik men skönast handkontroll! Eller jag får det visst imorgon! SUCK!... ha tållamod, de har kommit nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 Jag får det på PS2! Kanske sämre grafik men skönast handkontroll! Eller jag får det visst imorgon! SUCK!... Sämre grafik är det inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 12 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 Å jäklar vad kul det är, är på sista uppdraget på det ryska spaet nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 Å jäklar vad kul det är, är på sista uppdraget på det ryska spaet nu! jag gjorde de sista i dag, ganska enkelt enligt mig man sitter endats och tittar:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 13 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 FASEN! Omöjligt att klara "The Accomplice" ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Funderar på att köpa det. När kom det ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Har fastnat på uppdraget där man ska slå ner koreanen vid flygplatsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 TC:STREETS OF LA suger ju! updragen ä skitlätta å det är ungefär bara samma uppdrag hela tiden, hur många biljakter är det inte? 10 stycken LIKADANA i första 5 episoderna, och hur mycke slagsmål som är LIKADANA då? minst 25 i de första 5 episoderna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 TC:STREETS OF LA suger ju! updragen ä skitlätta å det är ungefär bara samma uppdrag hela tiden, hur många biljakter är det inte? 10 stycken LIKADANA i första 5 episoderna, och hur mycke slagsmål som är LIKADANA då? minst 25 i de första 5 episoderna! ja men de är ball enligt mig tycker jag men de går inte upp mot gta spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Hur fan kan slagsmål vara olika? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Hur fan kan slagsmål vara olika? kan slagsmål bli mer enformigt? Man slår bara den andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts