krabba88 Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 vart ligger Sunshine Autos tack för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Om du har köpt spelet (hoppas jag) så ta fram din karta och leta efter Sunshine autos. Den ligger utanför flygplatsen. *trött på alla korta inlägg. Ta reda på saken rejält innan ni postar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krabba88 Skrivet 10 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 jå säklart jag har köpt det, men jag har råkat slarva bort kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 jag vill veta vad problemet e me uppdragen vid sunshine autos! ja går ner i garaget o där står det ju att man ska köra streetrace borta på flygplatsen, men ja har gjort det och vunnit det 2-3 gånger men det händer ingenting. när ja går tilbaka till sunshine autos så ska ja göra samma sak igen sen... varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 sunshine autos ligger på väg mot flygplatsen. du vet när du ska till flygplatsen så är du vid en stor korsning först med gula streck på marken. om vi säger att du åker till flygplatsen om du åker rakt fram, så ligger sunshine autos till vänster. hoppas du hittar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krabba88 Skrivet 10 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 när jag har åkt raktfram efter den "gula korsningen" så kommer det något orange "hus". det är inte de? har testat.. sen så delar sig vägen, och till vänster ska man inte då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krabba88 Skrivet 10 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 jag hitta, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 swich Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 hehe vassegooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 jag vill veta vad problemet e me uppdragen vid sunshine autos! ja går ner i garaget o där står det ju att man ska köra streetrace borta på flygplatsen, men ja har gjort det och vunnit det 2-3 gånger men det händer ingenting. när ja går tilbaka till sunshine autos så ska ja göra samma sak igen sen... varför? då finns de andra uppdrag du ska kunna ändra på nåt sätt så de kommer nåt nytt Curry: har du bara negativt i din hjärna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbe Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 åå snälla alla dessa n00bs själv värvade jag vice city 2 dar efter det kom ut och är väldigt besviken av hur kort spelet är, jag älskar den här schanglen av spel men varför?? ska dom vara så korta.. true crime t.ex värvade jag på 3-4 timmar.. och du krabban hade du klarat dig eller vem det var.. vad hade ni gjort utan forumet ni frågar så meningslösa frågor som alla kan svaret på BARA FÖR ATT SPAMMA.. föresten jag är ny på forumet jag heter robin men kallamig för robin.... har vatt medlem innan för typ ett år sen när gta 3 släpptes.. *kiid* hette jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 jå säklart jag har köpt det, men jag har råkat slarva bort kartan Jaha... alla som verkar ha Vc nu förtiden har Slarvat bort sin karta....vilket inte jag tror mkt på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 jag har slarvat bort min karta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 åå snälla alla dessa n00bs själv värvade jag vice city 2 dar efter det kom ut och är väldigt besviken av hur kort spelet är, jag älskar den här schanglen av spel men varför?? ska dom vara så korta.. true crime t.ex värvade jag på 3-4 timmar.. och du krabban hade du klarat dig eller vem det var.. vad hade ni gjort utan forumet ni frågar så meningslösa frågor som alla kan svaret på BARA FÖR ATT SPAMMA.. föresten jag är ny på forumet jag heter robin men kallamig för robin.... har vatt medlem innan för typ ett år sen när gta 3 släpptes.. *kiid* hette jag. tufft att ba bli ny medlem.. å ba tror att du "äger alla" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 robin: ja tror att de flesta här skiter i vad du har att säga för negativt om spelet. alla andra: mitt problem vid sunshine autos har fortfarande inte löst sej. ja kör race hela tiden på flygplatsen o även fast ja vinner så händer inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krabba88 Skrivet 11 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 eller jag har nog inte slarvat bort min karta, den är hos en polare tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Jag har alla kartor kvar.. GTA Den ê fin, och london kartan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 alla andra: mitt problem vid sunshine autos har fortfarande inte löst sej. ja kör race hela tiden på flygplatsen o även fast ja vinner så händer inget. när du klarar alla listor får du 9000$ per dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 listor? vilka listor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Gå in på menyn och sen map så kommer ju annars en utmärkt karta. Om du går ner där bakom sunshineautohuset så kollar på på listan brevid ett av garagen så står det vilka bilar du ska placera i det. När du har gjort det får du en speciell bil inne i huset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts