Jump to content

Sunshine Autos

krabba88
 Share

Recommended Posts

jag vill veta vad problemet e me uppdragen vid sunshine autos!

ja går ner i garaget o där står det ju att man ska köra streetrace borta på

flygplatsen, men ja har gjort det och vunnit det 2-3 gånger men det händer ingenting. när ja går tilbaka till sunshine autos så ska ja göra samma sak

igen sen... varför?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag vill veta vad problemet e me uppdragen vid sunshine autos!

ja går ner i garaget o där står det ju att man ska köra streetrace borta på

flygplatsen, men ja har gjort det och vunnit det 2-3 gånger men det händer ingenting. när ja går tilbaka till sunshine autos så ska ja göra samma sak

igen sen... varför?

då finns de andra uppdrag (w00t)

du ska kunna ändra på nåt sätt så de kommer nåt nytt ;)

Curry: har du bara negativt i din hjärna? (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

åå snälla alla dessa n00bs själv värvade jag vice city 2 dar efter det kom ut och är väldigt besviken av hur kort spelet är, jag älskar den här schanglen av spel men varför?? ska dom vara så korta.. true crime t.ex värvade jag på 3-4 timmar..

och du krabban hade du klarat dig eller vem det var.. vad hade ni gjort utan forumet ni frågar så meningslösa frågor som alla kan svaret på BARA FÖR ATT SPAMMA..

föresten jag är ny på forumet jag heter robin men kallamig för robin....

har vatt medlem innan för typ ett år sen när gta 3 släpptes.. *kiid* hette jag. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

åå snälla alla dessa n00bs själv värvade jag vice city 2 dar efter det kom ut och är väldigt besviken av hur kort spelet är, jag älskar den här schanglen av spel men varför?? ska dom vara så korta.. true crime t.ex värvade jag på 3-4 timmar..

och du krabban hade du klarat dig eller vem det var.. vad hade ni gjort utan forumet ni frågar så meningslösa frågor som alla kan svaret på BARA FÖR ATT SPAMMA..

föresten jag är ny på forumet jag heter robin men kallamig för robin....

har vatt medlem innan för typ ett år sen när gta 3 släpptes.. *kiid* hette jag. (w00t)

tufft att ba bli ny medlem..

å ba tror att du "äger alla" ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor