Arvid Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Jag har fått problem med Mafia, efter introfilmen berättar gubben att han brukade vara taxichafför och när den gröna bilen ska åka förbi hakar spelet upp sig och en bluescreen kommer fram. Ska testa att uppdatera drivrutinerna för mitt grafikkort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 vad har du för kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 S3 Graphics ProSavage, vet nån var man kan hitta uppdaterade drivrutiner till det grafikortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 (redigerad) ja har mafia Redigerad 17 november, 2002 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Mafia krånglar på min dator, har nån något bra tips på ett 64 mb grafikkort som kostar runt 1000 spänn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Mafia krånglar på min dator, har nån något bra tips på ett 64 mb grafikkort som kostar runt 1000 spänn? Här är en sida med datakomponenter kolla där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 (redigerad) Jag hittade detta grafikkort på datorbutiken.com Är Microstar ett bra märke när det gäller grafikkort? Edit: Är det här grafikkortet bättre eller sämre än det förra? Redigerad 17 november, 2002 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 vad jag fattar så är det samma kort med olika tillverkare bara, jag har ett GF3 Ti200 där tillverkaren heter POV. relativt okänd tillverkare men det hade fått bra recensionen!! Sök på kortnamnet och "recension" på www.google.com så kanske du hittar nåt om den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 mafia tar mycket mer av datorn än GTA3, hade det ett tag men min dator pallade inte trycket. (mafia altså) jag har en Pentium 4 1260 mhz och geforce 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 mafia tar mycket mer av datorn än GTA3, hade det ett tag men min dator pallade inte trycket. (mafia altså) jag har en Pentium 4 1260 mhz och geforce 4. men...Mafia kan jag köra på high (t.o.m. shadows på highest) men 1280*1024 utan nån som helst problem. Men i gta3 var det drawingdistance på hälften och 800*600 eller 1024*768. Mafia är lättare för datorn än vad GTA3 är. Plus att jag har 1200mhz och GeForce 2 Ultra medans du har samma hastighet och geforce 4! (bara du inte har mx) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Så har även jag fått Mafia, iofs en piratkopierad (fy skäms på mig!), men har man inte pengar så har man inte. Jag har inte läst igenom hela den här tråden, men jag såg att någon hade skrivit att Mafia är mindre krävande (för datorn) än GTA3. Det stämmer inte alls för mig! Jag får ha på Low i Mafia, medan jag hade nästan högsta grafiken i GTA3... Jag tror inte att det beror på att det är en pirat-version. Någon som haft samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ninja Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 jag har problem med hotell banan när man ska plasera en bomb i hotellet vad ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 (redigerad) du ska döda en snubbe och en prostituerad och till sist ska du spränga kontoret högst upp. Gå till killen i receptionen och fråga honom var killen som du ska döda är. horan finns på näst högsta våningen det är bara försöka öppna alla dörrar där. Efter du dödat alla ¨fiender i lobbyn glöm inte att ta nyckeln bakom receptionen. Redigerad 13 januari, 2003 av Canza 57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 haha, Mafia hade 0 lagg, när jag spelade med min GeForce2mx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ninja Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 du ska döda en snubbe och en prostituerad och till sist ska du spränga kontoret högst upp. Gå till killen i receptionen och fråga honom var killen som du ska döda är. horan finns på näst högsta våningen det är bara försöka öppna alla dörrar där. Efter du dödat alla ¨fiender i lobbyn glöm inte att ta nyckeln bakom receptionen. tack! klarade precis uppdraget 4 i liv och han med hagel bössan bakom mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Murray Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Det är ju bara att ställa en bil neranför Gonzales trappa. Sen skjuter man honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts