KalleR Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Kan nån hjälpa mig med uppdrag 7, ´Sarah´... Jag har dödat alla utom två som fick panik och stack, men den korkade tjejen bara sitter ner och vrålar. Vad krävs? jag vet inte... för mig gick det direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Hehe... har upptäckt två vapen till: Kofot (hehe) Knuckle-dusters (knogjärn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Plz kan inte någon vänlig själ ringa in denna platsen på en karta: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/uploa...ad5/screen4.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Där har jag aldrig varit!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Du skjut med en Sawed-Off Shotgun på en telefonkiosk fy f**n vad coolt asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Jag vet!! Det är ju coolt!! En gång körde jag över en telefonkiosk när en polis var där inne!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Hela skiten ramlar ju ihop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Det är snyggt gjort!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Verkligen!!!!! Det blir också skotthål i exakt ALLT man skjuter på!! T.o.m vägen och trottoar kanten!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Har ÄNTLIGEN klarat av Mafia. Det fullständigt KROSSAR GTA3!!!!! Storyn e UNDERBAR!!!! De e dumma om de inte släpper multiplayer! Grafiken är bra och att man kan skjuta hål i allt är också kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Har ÄNTLIGEN klarat av Mafia. Det fullständigt KROSSAR GTA3!!!!! Storyn e UNDERBAR!!!! De e dumma om de inte släpper multiplayer! Grafiken är bra och att man kan skjuta hål i allt är också kul. nej nu j*vlar, jag ska köpa Mafia så jag kan jämföra det med GTA3 själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Det är Rätt inställning Arvid!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Nu ska ni få höra, idag var det min sista praodag på Siba och gissa om jag blev glad när jag fick välja ett dataspel helt gratis som tack för mitt jobb under de två veckorna. Jag valde förstås Mafia så nu har jag det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Nu ska ni få höra, idag var det min sista praodag på Siba och gissa om jag blev glad när jag fick välja ett dataspel helt gratis som tack för mitt jobb under de två veckorna. Jag valde förstås Mafia så nu har jag det!! Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Nu ska ni få höra, idag var det min sista praodag på Siba och gissa om jag blev glad när jag fick välja ett dataspel helt gratis som tack för mitt jobb under de två veckorna. Jag valde förstås Mafia så nu har jag det!! det är kul va?!?! ps. Jag tyckte att det var skit kul i början men efter man har gjort uppdrag ett tag så tröttnar man på att köra bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Jag ska installera det ikväll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Jag brände det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Nää fy!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Jag kunde inte motstå frestelsen när en kompis frågade om jag ville ha det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts