Stoffe Skrivet 3 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Ok sorry jag har kommit till uppdraget ´Fairplay´ där man ska köra en Carozella C-Otto 4WD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Nån som har laddat ner Mafia och kan vara snäll att skicka de till mig?? Skriv ett PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Som alla andra säger: Respect is everything Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Men inte f*n har jag råd att köpa de!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Respect is everything Simon!! Kom ihåg det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Jag ska köpa Mafia i väntan på GTA VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Jag ska köpa Mafia i väntan på GTA VC. Hitman 2 är roligare!...Tror jag....???....Jag tycker det är skitkul iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Hitman 2 är roligare!...Tror jag....???....Jag tycker det är skitkul iaf VAd gör man i Hitman 2? Finns det till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Öhh 160 Här Öhhh, det där är ju piratkopior typ också Läs på "Om spelen" på den siten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Ja!! Vad gör det!! Jag har handlat ett spel där ifrån redan!! Det funkar skit bra!! : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Ja, ja du har rätt! Men det är ju inte helt http://smilies.networkessence.net/contrib/guus/heilig.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 VAd gör man i Hitman 2? Finns det till PC? Hitman 2.....inte veta vad det är?..... ..... ......Ja...man spelar som en Yrkes mördar klon(Number 47)som efter 1:an har slagit sig ner på Sicilien(i En kyrka)och blivit vän med prästen där.....plötsligt kidnappas denna präst och Number 47 måste en än gång ta på sig rollen som Hitman....första uppdraget går ut på att mörda den maffiaboss som kidnappade prästen....undrar du över något kan du PM:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Funnylin, har du varvat det än? Det har jag gjort och jag tyckte att det var skit kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Hitman 2.....inte veta vad det är?..... ..... ......Ja...man spelar som en Yrkes mördar klon(Number 47)som efter 1:an har slagit sig ner på Sicilien(i En kyrka)och blivit vän med prästen där.....plötsligt kidnappas denna präst och Number 47 måste en än gång ta på sig rollen som Hitman....första uppdraget går ut på att mörda den maffiaboss som kidnappade prästen....undrar du över något kan du PM:a Har klarat 1:an och spelat några banor på 2:an hos min kompis! Det är absolut bäst. VILL HA VILL HA VILL HA! Köpte Mafia nyligen så jag får inte köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Men varför kräver Mafia så j*vla mycket hårddiskytrymme??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Men varför kräver Mafia så j*vla mycket hårddiskytrymme??? Det är väl ett stort spel, men 1.8 gb är mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Det är väl ett stort spel, men 1.8 gb är mycket! 300-400 mb: 400-500 mb: 600-700 mb: 700 mb eller mer: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 (redigerad) 300-400 mb: 400-500 mb: 600-700 mb: 700 mb eller mer: He he. Håller med lite. Fast jag har ju ändå 80 gb. Redigerad 4 november, 2002 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Här kan man ladda ner Real Car names modden, fast jag fattar inte hur man installerar det Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Kan nån hjälpa mig med uppdrag 7, ´Sarah´... Jag har dödat alla utom två som fick panik och stack, men den korkade tjejen bara sitter ner och vrålar. Vad krävs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts