Stoffe Skrivet 2 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Hur kommer man in på Racingbanan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 1: 120 bilar finns det. 2: flygplan och båtar finns med de har med uppdragen att göra så du kan inte köra de. 3: Ja...den känns ju tregånger större och då har man inte räknat med "country side". 4: vart har du fått 658 mb från!?!?!? Spelet tar 1.8 GB!!!!!!!! Det står ju på baksidan av fordralet och jag kollade nyss för att vara säker! 1,8 gb? Hur många skivor ligger spelet på?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Nån som vet en bra modsida till Mafia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Hur kommer man in på Racingbanan? Det e ett uppdrag Spelet är på 3 skivor och det tog en massa tid och installera det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Det e ett uppdrag Spelet är på 3 skivor och det tog en massa tid och installera det Ja det tog det kanske 8 minuter sammanlagt!! Sen måste man byta skiva ibland under installatonen!! 1:a skivan innehåller själva spelet och installationsfiler, 2:a bara installationsfiler och 3:e också bara installationsfiler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Jag ska köpa Mafia för att se hur det är, jag undrar dock över några saker i spelet som nån Mafia-spelare kanske kunde svara på. *Hur många bilar finns det? *Finns det flygplan/båtar och kan man ta dem? *Är Lost heaven(visst heter staden så?) större än liberty City? *Hur mycket utrymme tar spelet på hårddisken? På nån sida stod det 1 gb vilket verkar lite överdrivet mycket. Kul att du tänkte köpa det, när isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 (redigerad) Redigerad 24 juli, 2003 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 (redigerad) Redigerad 24 juli, 2003 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Är det nån som vet var denna skylten finns i spelet? Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Är det nån som vet var denna skylten finns i spelet? Här jag kan ingen bra modsida...och den där bilden finns....ja som sagt so finns den....ja vill du ha glass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Glass?? Ööh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Var kan man ladda ner real car name moden och hur får man den att fungera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Hur gör man på det där uppdragetnär man ska gå till Vincenzo, Ralph och det där, vad ska man göra, trycker man på F1 står det collect protection money typ... vad ska man göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Kunde du inte frågat det i en post? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Vad menar du? Och ja-nu har jag klarat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Var kan man ladda ner real car name moden och hur får man den att fungera? Det skulle jag också vilja ha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Ja... den finns att ladda ner på lite diverse sidor men det är en .rar-fil - alltså är det en s.k filmfil, fast man kan inte kolla på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Vad menar du? Och ja-nu har jag klarat det Du hade 4 post i rad sen typ 4 igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts