_-MadeMaN-_ Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Ok Då håller jag med GTA3_PLAYER GTAIII Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Mafia fungerar bra på de flesta datorer. På min dator kör jag med allt på highest och 1200*1024 och det flyter bra. Men om du har soundblaster baserat grafikkort så kan det hända att spelet laggr eller andra problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Vad kan man göra vid Bertone's Autofix eller vad det heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 (redigerad) Redigerad 24 juli, 2003 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Vad kan man göra vid Bertone's Autofix eller vad det heter? laga bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Men hur får man Bertone att laga den...? Och funkar det bara på uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Kolla här!! Bertone lagar bilarna på freeride och man får uppdrag av han!! Om det står typ "You can visit Lucas Bertone on the way" så betyder det att du får ett uppdrag eller en ny bil!! Du får prata men!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Kan man laga bilarna på Freeride Extreme? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Nix tror inte det!! Har du kommit till freeride extreme?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Nix, bara undrade... men kommer nog till det snart, är spänd på vad man kan göra, har hört att man börjar i ett hus men ett garage med nån Thor bil eller nån annan sportbil, låter coolt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Vill du att jag ska berätta lite?? Eller ska jag vara tyst?? Säg bara till om det är nåt uppdrag du undrar över!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Skickar ett PM till dig med lite frågor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Oki doki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 165 bilder från Mafia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Dom bilderna va CoOla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 LiTe FrÅgOr: 1. Hur kommer man in på flygplatsen? 2. Ni vet att man kan åka utanför kartan va? 3. Vilket är ert favort-vapen? Mitt är S&W Model 10 M&P... 4. Vilken är er favoritbil? Min är Celeste Marque 500!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 1. Jag tror inte man kan komma in där!! Bara på ett uppdrag!! 2. Ja, självklart 3. Snipern, Thomson och Colt 4. Crazy horse!! (Hot rod bil, går upp på bak hjulen när man gasar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Yes, klarade Mafia nyss... YES Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 GRATTIS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 tack Såg att det var en Thor 812 Cab som stod i garaget i Free Xtreme Grym bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts