epix Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Bara undrar, går det inte att få samurai vinylen? den som var på bilen man fick låna i första racet? den e ju asball :] Den ska väl finnas, ja..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Den ska väl finnas, ja..? Konstigt, min kompis har klarat akka race och fått alla vinyler (han har fått den där bilen man får efer alla vinyler) och han har den itne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
2fast4you Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Bara undrar, går det inte att få samurai vinylen? den som var på bilen man fick låna i första racet? den e ju asball :] menar du denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 menar du denna Nej den som är på bilen man får låna i första racet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 SKYLINE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Nej den som är på bilen man får låna i första racet. Man får den bilen i underground mode men den kan bara användas i quick race. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Man får den bilen i underground mode men den kan bara användas i quick race. Jag vet det, men kan man få vinylen och använda den på andra bilar? det e lugnt ballaste vinylen i hela spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 tror inte det.. men kanske.. har inte klarat hela spelet än.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Har bara sista loppet kvar...112/111...konstigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 snickrade ihop en skyline nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Här är min bil =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 (redigerad) fuck............... hur lägger man in bild igentligen .....jag har alldrig orkat lära mig det ..... Redigerad 10 januari, 2004 av walen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 10 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 (redigerad) just ovanför rutan "add reply" sitter det en "bläddra..." ruta.. tryck på den, leta igen din jpg. bild och vips så har du en bild.. eller så kan du ladda upp din bild på nätet på bl.a http://upl.mine.nu.. Redigerad 10 januari, 2004 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 (redigerad) just ovanför rutan "add reply" sitter det en "bläddra..." ruta.. tryck på den, leta igen din jpg. bild och vips så har du en bild.. eller så kan du ladda upp din bild på nätet på bl.a http://upl.mine.nu.. okej tack..... nu ska ja se här,...........min subaru impreza http://upl.mine.nu/uplfolders/upload4/subaru.jpg Redigerad 10 januari, 2004 av walen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 11 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 hmm försökte göra en exakt likadan supra som jag såg på en poster i tidningen bilsport.. blev ganska bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 hmm försökte göra en exakt likadan supra som jag såg på en poster i tidningen bilsport.. blev ganska bra! jo jag hade också den tanken att försöka göra en liknande som raceing bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Här kommer min bil! Jag har inte kommit direkt långt då jag köpte det förrgår! Det låg i fel låda med priset 249:- så de ville inte sälja det men jag sa att det ska säljas till det priset som står på prislappen, så säger väl lagen har jag för mig!? Fick spelet till det priset iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Nu borde väll tävlingen avgöras snart iaf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karlsson Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Tar väl och lägger in min bil också. Har bara en bild på den för jag formaterade datorn och glömde spara save-filen. http://upl.mine.nu/uplfolders/upload2/karlssons_skyline.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 http://upl.mine.nu <-- cad e de för hemsida freak ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts