Topp3 Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Snygg Honda S2000 Game_X. Hur fick du så där breda hjulhus? Han har ett Wide Body Kit installerat antar jag. (Man vinner ett sånt efter nåra race) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 (redigerad) Snygg Honda S2000 Game_X. Hur fick du så där breda hjulhus? Nämen tack! Han har ett Wide Body Kit installerat antar jag. (Man vinner ett sånt efter nåra race) Jo, jag har ett sånt där Wide Body Kit. Redigerad 23 december, 2003 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 Jo, jag har ett sånt där Wide Body Kit. Efter vilket race får man det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 Nu gjorde du det svårt för mig! Det kommer jag faktiskt inte ihåg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 Efter vilket race får man det?? Man får ett sånt efter det näst sista loppet, 110/111. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 Då har jag det snart, ligger runt 105.. Såg en Toyota Celica idag, en sån som i nfsu...skit-snygg var den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 Jag bara undrar en sak när får man Nissan Skyline bilen jag är på 72 racet not Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 (redigerad) Man får ett sånt efter det näst sista loppet, 110/111. Har du typ memografiskt minne eller nåt? Du kommer ihåg och kan typ allt! Du vann ju en GTAsajten tävling och så med. Redigerad 23 december, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 Kan man få en Toyota Supra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 Kan man få en Toyota Supra? Jupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 Jupp. Ok, när får man den? vilket race? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Ok, när får man den? vilket race? gamefaqs.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Har du typ memografiskt minne eller nåt? Du kommer ihåg och kan typ allt! Du vann ju en GTAsajten tävling och så med. Näe inte riktigt, jag visste det för jag har klarat NFSu 4ggr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Näe inte riktigt, jag visste det för jag har klarat NFSu 4ggr. (:!!! Ok Canza, då kanske du vet vilket race det är i som man får Toyota Supra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Det låter som ni halkar av själva ämnet med denna... det finns ju faktiskt PM? ONTOPIC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Här e min Peugot 206. Har inte kommit så långt än http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/206a.jpg http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/206b.jpg http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/206c.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 min skyliner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 ojojoj, fin! Min brorsa har en Skyliner, som han och jag stylar och sånt! svincool är den, men den ska bli ännu coolare!! Snart ska vi köpa NOS! På RPM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 lägg till en sak i reglerna! man får inte ha fuskat sig till bilen och tillbehörerna!!! tycker att den reglen skulle va bra! Och hur kollar man det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 När avgörs tävlingen egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts