Topp3 Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 Okej, här e mitt bidrag, en Mitsubishi(?) Eclipse, har dock fastnat på en bana, å jag orkar inte köra sex varv varenda gång, så jag har inte spelat på en tag.. Eclipse, framifrån Eclipse, bakifrån Ingen av länkarna funkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 12 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 (redigerad) Okej, här e mitt bidrag, en Mitsubishi(?) Eclipse, har dock fastnat på en bana, å jag orkar inte köra sex varv varenda gång, så jag har inte spelat på en tag.. Eclipse, framifrån Eclipse, bakifrån länkarna funkar inte edit* topp3.. lite före Redigerad 12 december, 2003 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 (redigerad) lankarna fungerar inte... hehe... lite sent Redigerad 12 december, 2003 av DYos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 Okej, här e mitt bidrag, en Mitsubishi(?) Eclipse, har dock fastnat på en bana, å jag orkar inte köra sex varv varenda gång, så jag har inte spelat på en tag.. Eclipse, framifrån Eclipse, bakifrån lat mig gissa, du har fastnat pa race #86? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 Ingen av länkarna funkade. Nu funkar de, skrev fel i början, så testa igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 lat mig gissa, du har fastnat pa race #86? Ja, 86 kanske det var...den heter i allafall "Kurts killer ride" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Ja, 86 kanske det var...den heter i allafall "Kurts killer ride" Det kommer en med 7 varv sen Och om du kör på internet så kan man ta 10 varv på en lång bana, det är rätt utmattande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Jag blev lack på Eclipse så jag bytte in den och köpte en Skyline, jävlar vad snabbt den går..klarade "Kurts killer ride" på andra försöket, och vann racen efter på första... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Ja, man fick ju ha två bidrag, så här är mitt andra. Skyline, framifrån Skyline, bakifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Såg först nu att man fick ha två bidrag... så mitt andra är nånting "for the ladies". En lite... kvinnligare variant av en Integra. Ett Två Tre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Två bidrag, ok. 1 2 3 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Såg först nu att man fick ha två bidrag... så mitt andra är nånting "for the ladies". En lite... kvinnligare variant av en Integra. Ett Två Tre Haha, häftiig... Skyline är snyggare med de "vanliga" baklyktorna. Är det nån som tycker lika som jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 (redigerad) Bidrag 2: Mazda Miata MX-5 1 2 3 4 Redigerad 15 december, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 Ok, här är mitt bidrag: Skyline bild 1 Skyline bild 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 Ok, här är mitt bidrag: Skyline bild 1 Skyline bild 2 Jädrans! Den gillade jag!! Hmm... när avgörs tävlingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 Skulle var bättre om ni gjorde den efter jul då fler har spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 Ok, här är mitt bidrag: Skyline bild 1 Skyline bild 2 Hehe, de va sådär min Supra såg ut före jag ändrade den. Samma färg och samma unique vinyl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Jag gillar den vinyl´en...fast jag körde rosen på min.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 17 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 tävlingen avslutas när nog med bidrag är med och jag utsett tre finalister.. det lär väll dröja ett tag.. ni kan ju även PM a mig om vilket bidrag som ni tycker är snyggast(inte ert eget så klart!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 lat mig gissa, du har fastnat pa race #86? haru oxo fastnat på 86an ? lr hade ? fya fan va svår dén var lacka på det körde typ 20 ggr om inte mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts