The Dude Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Jag bara undrar om det finns en enda tjej på hela gtasajten. Jag har iaf inte fått intrycket att någon är det. Undrar varför.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Jag bara undrar om det finns en enda tjej på hela gtasajten. Jag har iaf inte fått intrycket att någon är det. Undrar varför.. Inte jag heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Finns en del brudar här på forumet.. Finns nog 5st iaf.. Men det är ingen som är aktiv medlem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Finns en del brudar här på forumet.. Finns nog 5st iaf.. Men det är ingen som är aktiv medlem.. en vid namn bruttan (och en tjej som presonlig bild) har skrivit några inlägg i vc forumet sista tiden, jag antar att det är en tjej (fast man vet ju inte, kan vara nån småtting som försöker vara rolig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 heh. 5 stycken av 3000 och ingen är aktiv. Men om nån händelsevis skulle läsa det här kan dom ju svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Det va en på MSN som frågade mig om GTA3, hon fick väl min MSN här ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 heh. 5 stycken av 3000 och ingen är aktiv. Men om nån händelsevis skulle läsa det här kan dom ju svara. som jag precis sekrev så har bruttan varit aktiv senaste månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 En och en annan tjej finns det nog här - men absolut inte många! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Det var väll visas syster som var här ett tag. 2min senare: Hittade topicen hon skrev http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=5684&h Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 Min brorsa (Sh0NuFF) har en tjej som brukade vara här på forumet. Fast brorsan är i lumpen och hans flickvän lirar cs hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 är "bruttan" aktiv? har iofs inte märkt, jag är typ aldrig inne på GTA-forumen :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 hon skrev ju i GTA:VC forumet nyss, tror det var nyss iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 en vid namn bruttan (och en tjej som presonlig bild) har skrivit några inlägg i vc forumet sista tiden, jag antar att det är en tjej (fast man vet ju inte, kan vara nån småtting som försöker vara rolig) Hrm... som en viss MEJMEJMEJ? Lille araben_i_stan... Avslöjande, MEJMEJMEJ är "sara"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Hrm... som en viss MEJMEJMEJ? Lille araben_i_stan... Avslöjande, MEJMEJMEJ är "sara"... HAHA fan vad han/hon försa sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 HAHA fan vad han/hon försa sig! På det klassiska sättet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts