KalleR Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 ja det gör det som tur är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Det verkar ju onekligen mycket bättre än GTA. Rockstar får satsa på lite bättre grafik. GTA3 Och VC är liksom en sorts cartoon-stil på, fast ändå inte....? Men är man ett riktigt GTA-fan så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Tror inte det har någon chans i dagens läge. Enligt trailern ser inte grafiken ut att vara mycket bättre än VC förutom på karaktärerna. Och vart är alla fotgängare? Tror det kommer att bli som mafia ungefär. Att kombinera frihet, känsla och humor kan bara Rockstar. Men man ska aldrig säga aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Tror inte det har någon chans i dagens läge. Enligt trailern ser inte grafiken ut att vara mycket bättre än VC förutom på karaktärerna. Och vart är alla fotgängare? Tror det kommer att bli som mafia ungefär. Att kombinera frihet, känsla och humor kan bara Rockstar. Men man ska aldrig säga aldrig Liksom.....exakt! Driver-spelen är väldigt bra gjorda, men fotgängarna tex...varfan är dom, dom går inte att köra på heller. Även om det inte är ett nöje att göra så är det ändå overkligt. Sedan har vi utvecklarna, Reflections, har aldrig med någe blod, är emot videovåld, stör sig på svordomarna i Getaway och klagar på GTA bara för dess brist på moral (säger dom). Det dom är himla bra på är bilarna, verkligt gung, som det är i amerikanska bilar. Driv3r kommer såklart att bli ett enormt fett spel, men aldrig att folk tappar intresset för GTA spelen. Aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 (redigerad) Det verkar ju onekligen mycket bättre än GTA. Rockstar får satsa på lite bättre grafik. GTA3 Och VC är liksom en sorts cartoon-stil på, fast ändå inte....? Men är man ett riktigt GTA-fan så.... Håller med om att det är lite cartoon-stil..iofs mest i VC, GTA3 är lite mer "grått och tråkigt som i verkligheten" (kanske därför så många gillar GTA3´s miljö bättre n VC´s?), men jag tycker det passar i VC med mycket färger, det är ju den sortens stad... men så är ju GTA jävligt kul..lite brist på spel när man varvat VC har jag känt nu i några månader..längtar till nästa GTA.. Redigerad 24 december, 2003 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 men det är bra att driv3r kommer om man tenker på gta sergens frammtid. R* vill ju in te att ett liknande spel ska komma med mycket bättre grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 GTA: SA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 när kommer det , jag har förbeställt det men spelbutiken vet ej , nån pressrealese ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 konstigt nog ser spelt bättre ut till ps2 än tillkrysslådan, har inte bestämt till vilken jag ska köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 vet nån var man kan få tag på låten: this is m destiny (huvudlåten till driver trailern) jag är besatt av den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 men jaja snacka om driver 3 nån annanstans va fan gta äger!! driver kommer aldrig ens komma i närheten av gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 vet väl jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 right here har ni alla release datum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts