Lance Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 är manhunt värt att köpa värkar rätt coolt faktiskt....nån som har det eller har spelat det eller ett demo iaf.. hehe har funderat på att köpa det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Det är blodigt och slafsigt men verkar riktigt underhållande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 humm... ja vet inte alls...men det värkar lite coolt BTW du har för stor signatur =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 13 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 man kan slå av huvudena på fienderna å sen kasta dom för att avleda cool.........hehh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stallion Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 (redigerad) Läste i Gamereactor att det ska vara spännande fast enformigt efter ett tag. Lite om spelet: Du är en person som precis skulle få avrättningstraffet fast istället vaknar du upp i typ ett ghetto där en person som kallar sig "The Director" säger att du ska döda folk för hans egna snuff-film. Ju brutalare du gör det,mer gladare blir "The Director" Sammanfattning:Döda,Döda,Döda. Redigerad 13 december, 2003 av Stallion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 byt sig, den du har nu är för hög! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Läste i Gamereactor att det ska vara spännande fast enformigt efter ett tag. Lite om spelet: Du är en person som precis skulle få avrättningstraffet fast istället vaknar du upp i typ ett ghetto där en person som kallar sig "The Director" säger att du ska döda folk för hans egna snuff-film. Ju brutalare du gör det,mer gladare blir "The Director" Sammanfattning:Döda,Döda,Döda. Det är ju typ som filmen The Runing man. Ska skaffa det lite senare, måste vänta nu för jag har inga pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 har hört att kontrollerna och kameran är usla.. sånt lackar jag på spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 15 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 (redigerad) har hört att kontrollerna och kameran är usla.. sånt lackar jag på spel.. jag har okjså hört det från nått ställe men okså att dom är bra iaf bättre en gta 3 ok vc.... Redigerad 15 december, 2003 av Lance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 15 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 Läste i Gamereactor att det ska vara spännande fast enformigt efter ett tag. Lite om spelet: Du är en person som precis skulle få avrättningstraffet fast istället vaknar du upp i typ ett ghetto där en person som kallar sig "The Director" säger att du ska döda folk för hans egna snuff-film. Ju brutalare du gör det,mer gladare blir "The Director" Sammanfattning:Döda,Döda,Döda. jamen GR är inte altid att lita på jag kan knappast tro att det är enformigt eftersom varje bana är väldigt "unik" altså alla banor är väldigt olika.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 15 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 byt sig, den du har nu är för hög! vad menas med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 Måste se den där Running Man... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 vad menas med det? Han menar att din signatur är för hög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 jag har okjså hört det från nått ställe men okså att dom är bra iaf bättre en gta 3 ok vc.... var ? för jag tycker vc och gta 3 har asssköna kontroller å kamera eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts