GTA3 freak Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Kan någon snäll person tala om för mig var någonstans det står att det är imot reglerna att prata om MP3? Tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Prata om MP3 hur mycket du vill. Men snacka inte om att ladda ner det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Prata om MP3 hur mycket du vill. Men snacka inte om att ladda ner det! Jo, men i reglerna står det ju faktist inget om att ladda ner musik m.m. Det ända som tas upp är "warez", eller räknar ni med musik och sånt också i den regeln? Isf tycker jag att reglerna borde förtydligas lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Ska förtydliga reglerna snart så att alla förstå. Warez är piratkopierad data som strider mot upphovsrätten och/eller licensavtal. Eller något sådant, ni förstår iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 ja bra men hur ska man lada ner sjukt (vet att tavingnenhsuger) vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 ja bra men hur ska man lada ner sjukt (vet att tavingnenhsuger) vapen Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 ja bra men hur ska man lada ner sjukt (vet att tavingnenhsuger) vapen va nu hänger jag inte med?vad snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 ja bra men hur ska man lada ner sjukt (vet att tavingnenhsuger) vapen Fattar inget.... va menar du??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 Fattar inget.... va menar du??! Han tror nog att handeldvapnen "strider mot upphovsrätten och/eller licensavtal" (som hultan sa innan hans post). Och sedan tror han att vapen är warz och inte får laddas ned om jag förstod det rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 ja bra men hur ska man lada ner sjukt (vet att tavingnenhsuger) vapen Ja bra men hur ska man ladda ner sjukt vapen? (Vet att stavningen suger) VA?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 Ja bra men hur ska man ladda ner sjukt vapen? (Vet att stavningen suger) VA?! Tror det ska vara "skjut" vapen han blandar bara ihop dom. Om du vill ha skjut vapen åk till USA och inhandla lite i julklapp, Men räkna inte med att komma igenom tullen. ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 ja bra men hur ska man lada ner sjukt (vet att tavingnenhsuger) vapen mp3= musik mannen! mp5= vapen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 NEJ!!! vilket ryck!!! tror tillochmed tjejerna i min klass kan det där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts