Jocken Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Varsågod: 377 BILDER KLICKA HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 De va ju mest bilder från olika klipp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Jag har kollat på varända bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Allså jag måste säga det att dom här bilderna var jobbiga att titta på. Dom hade ju tagit från trailerna och gjort som en hackig film med dålig skärpa. Och jag blir lite fundersam över att dom inte tagit ett enda kort på när man skjuter någon. Kanske är det så fult så dom inte vågar gjöra nån bild? Ja Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Har aldrig sett ett lik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Dåliga bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Dållia bilder...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Dom flesta bilderna ligger ju här på Gtasajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts