Haggard Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Det verkar som om Rockstar Games fullkomligt älskar Elvis P. BEVIS!: 1: I GTA 2 finns Elvis-gäng som säger "Oh Moma!" hela tiden! 2: I GTA 3 är huvudpersonen lik. Det finns nyhetstidningar som det står Zombie Elvis Found! på. Det finns säkert mer men inte vad jag känner till! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Det verkar som om Rockstar Games fullkomligt älskar Elvis P. BEVIS!: 1: I GTA 2 finns Elvis-gäng som säger "Oh Moma!" hela tiden! 2: I GTA 3 är huvudpersonen lik. Det finns nyhetstidningar som det står Zombie Elvis Found! på. Det finns säkert mer men inte vad jag känner till! Haha du tror visst Rockstar drar referenser till allt? Och vem gillar inte Elvis? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Gaaah! Skräm mig inte ffs! Imorrn ska nämligen jag och tre andra redovisa ett grupparbete om Elvis! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Rockstar North är galna i Elvis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 (redigerad) tidningen ja hehe, den hittade jag uppe på tåg banan på första ön! skulle skjuta ner lite traids så såg ja att elvis var i tidningen! Redigerad 9 december, 2003 av kariya Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 ratta mig om ja har fel, men visst gjorde val inte R* GTA2? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 ratta mig om ja har fel, men visst gjorde val inte R* GTA2? Nää, dom började med GTA3 tror jag! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 dom bytte väl namn till R*? eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 9 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Ja dom bytte väl från DMA Interactive till Rockstar Games vid utvecklingen av GTA3? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Ja dom bytte väl från DMA Interactive till Rockstar Games vid utvecklingen av GTA3? DMA Design bytte namn till Rockstar North, som ägs av Rockstar Games. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Gubben i GTA III är väl en blandning av Max Payne och Elvis ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Gubben i GTA III är väl en blandning av Max Payne och Elvis ? ...Eller inte! Hehe, ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 ...Eller inte! Hehe, ... Jooo det är han !! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Jooo det är han !! Nää tror du det? Tvivlar starkt på att dom tänkt så, fast joo kanske Elvis! Kanske... Eller skojar du förresten? ( ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 (redigerad) Så här ser det ut när man avslutar GTA2. *Edit Lägg märke till att både DMA logon och Rockstar logon finns med i varsitt hörn. Redigerad 9 december, 2003 av minigun Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 aah =) har aldrig spelat GTA2, sa ja hade ingen aning. trodde R* borjade me GTA3, att de va natt annat foretag som gjorde GTA och GTA2 =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Hehe...GTa2 är så smockat av Elvis så de e inte sant, Först Elvis-gänget då som redan nämnts, som man får Elvis has left the building av, och så kopian av Elvis eget palats "Gracelands" i GTa2 kallat "Disgracelands" (Ligger i Mobile R.V i Resedential om nån inte visste, det är stället med notor på grindarna och en stor Elvis bild på väggen) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Hehe...GTa2 är så smockat av Elvis så de e inte sant, Först Elvis-gänget då som redan nämnts, som man får Elvis has left the building av, och så kopian av Elvis eget palats "Gracelands" i GTa2 kallat "Disgracelands" (Ligger i Mobile R.V i Resedential om nån inte visste, det är stället med notor på grindarna och en stor Elvis bild på väggen) Fattas bara att man ska göra uppdrag för Elvis.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Och vem gillar inte Elvis? W0RD!! Den som inte gillar elvis är galen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 W0RD!! Den som inte gillar elvis är galen! Håller med... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts