Warmedal Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Nu är det så att knappen som håller luckan på min ericsson har blivit sliten, luckan hålls inte fast enns, så fort jag lägger ner den på bordet eller nåt så hoppar den upp. hur plockar jag isär den? under batteriet finns det små runda järnbitar, som möjligvis är skruvar, men hur fan gör jag? ( och kom inte och säg hammare/slägga eller nåt och slå sönder den, låt det vara seriöst nu. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Försök att skruva upp den med två kraftiga magneter > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Ingen aning. Men jag lämnade in den på lagning och då blev den så trög så att jag fick slita upp den. Så lämna inte in den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 9 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Att sätta in den på lagning gör jag inte, det är dyrt och oftast blir det inte bra =/ Farsan sa att han kände en polare, som jobbade på ericsson, så han är till bra hjälp =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 ( och kom inte och säg hammare/slägga eller nåt och slå sönder den, låt det vara seriöst nu. ) Vem säger sånna oseriösa saker? ( !!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Det är bara att ta en litte skruvmejsel och benda lite under skalet, det siter fast på två stellen på varje sida och dom är inte limmade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 (redigerad) men hur tar man bort den här, posten,,,Skrev i fel,,,,,,blää Redigerad 13 december, 2003 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts